نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آذر 1393 - 18:18
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با بیان اینکه یک انقلاب آموزشی در این واحددانشگاهی در حال وقوع است،گفت: با افزودن 16 رشته جدید در این دانشگاه در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی، این دانشگاه دارای 22 رشته در مقطع کارشناسی ارشد خواهد شد.

اسدالله ملک‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به تاثیر توسعه تحصیلات تکمیلی در کشور در جلوگیری از ادامه تحصیل جوانان و نخبگان در کشورهای خارجی، گفت: افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد این شهرستان نیز از برخی مشکلات ایاب و ذهاب، اسکان و دیگر مشکلات دانشجویان گچسارانی جهت تحصیل در شهرستان‌های دیگر می‌کاهد.

 

وی با بیان اینکه یک انقلاب آموزشی در دانشگاه آزادگچساران در حال وقوع است ،افزود: تاکنون 6 رشته  تحصیلات تکمیلی از جمله زبان و ادبیات فارسی، مهندسی شیمی در گرایش طراحی فرآیندها، شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی فیزیک، شیمی تجزیه در این دانشگاه وجود داشته است.

 

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدگچساران ادامه داد: با افزودن 16 رشته جدید در این دانشگاه در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی، این دانشگاه دارای 22 رشته در مقطع کارشناسی ارشد خواهد شد.

 

ملک زاده تصریح کرد: رشته‌های جدید شامل مهندسی شیمی در گرایش‌های  جداسازی، ترمودینامیک و سنتیک، پدیده‌های انتقال، ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE، مهندسی برق در گرایش الکترونیک قدرت، مهندسی نفت  در گرایش‌های حفاری، بهره برداری، مهندسی صنایع گرایش مدیریت سیستم‌ها و بهره‌وری، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرائی، مدیریت صنعتی، حسابداری، فیتوشیمی، روانشناسی عمومی، آموزش زبان انگلیسی و آموزش شیمی است.

 

این مسئول با بیان اینکه امید است پس از ارتقای این رشته‌های تحصیلی در بحث پزشکی نیز این دانشگاه را تقویت کنیم، یادآور شد:  در  خصوص مبحث دکترای تخصصی، دکترای زبان و ادبیات فارسی به  دیگر رشته‌های این دانشگاه افزوده شده است.

 

ملک‌زاده بیان کرد: از دیگر تحولات آموزشی در این واحد دانشگاهی افزایش رشته‌های مهندسی تکنولوژی تأسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید ماشین افزار، مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، مهندسی صنایع شیمیائی در زمینه کارشناسی ناپیوسته و رشته‌های حقوق،  مهندسی کامپیوتر- نرم افزار و مهندسی برق در زمینه کارشناسی پیوسته  بوده که در مجموع 24 رشته در مقاطع مختلف به این واحد افزوده شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها