نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آذر 1393 - 8:46
فرماندارگچساران پیگیری برخی از مدیران شهرستان در راستای جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه‌های شهرستان راشایسته تقدیر دانست وافزود: امسال 440 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی و دو درصد نفت و گاز به پروژه‌های اجرایی این شهرستان اختصاص داده شد.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره اعتبارات تخصیص یافته در سال جاری در این شهرستان، تصریح کرد: امسال 440 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی و دو درصد نفت و گاز به پروژه‌های اجرایی این شهرستان اختصاص داده شد.

 

وی پیگیری برخی از مدیران شهرستان در راستای جذب اعتبارات و پیشرفت پروژه‌های شهرستان راشایسته تقدیر دانست وافزود: براساس قولی که به ادارات داده شد، طی بررسی‌ها و بازدیدهای میدانی صورت گرفته از عملکرد و پروژه‌های ادارات، نهادهایی که که دارای عملکرد بهتر بوده‌اند، نسبت به سایر ادارات از جذب اعتبارات بیشتری برخوردار خواهند شد.

 

وی با اشاره به 24 هزار میلیون ریال اعتبار باقیمانده در تخصیص‌های صورت گرفته، ادامه داد: این اعتبار به نسبت پروژه‌های اجرایی  بین ادارات شهرستان تقسیم می‌شود.

 

فرماندار گچساران  با بیان اینکه پروژه‌های پیشنهادی ادارات مورد بررسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دو میلیارد ریال اعتبار از محل ماده 180 بوده که از این اعتبار تخصیص لازم جهت اجرای 300 پروژه عمرانی بزرگ و کوچک در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

 

این مسئول یادآورشد :تصفیه خانه فاضلاب شهر دوگنبدان، چهاربانده شدن محور گچساران-بابا میدان، انتقال آب کشاورزی به اراضی دشت لیشترو امامزاده جعفر(ع) و احداث 18 زمین چمن مصنوعی در سطح شهرستان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی شهرستان است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها