نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آذر 1393 - 16:56
درلیگ برتر هندبال بانوان رقم خورد
پیروی نفت و گاز گچساران برابر شاندیز مشهد
در چارچوب مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم نفت و گاز گچساران مقابل هیئت هندبال طرقبه و شاندیز مشهد به پیروزی رسید.

به گزارش آفتاب جنوب، این دیدار که پیش از ظهر امروز در سالن هندبال مجموعه آزادی نفت و گاز گچساران به پایان رسید هندبالیست های نفت و گاز گچساران با نتیجه 26 بر 25 تیم هیئت هندبال طرقبه و شاندیز را شکست داد.

 

دهمین دوره لیگ برترهندبال بانوان در حالی روز جمعه با انجام 4 مسابقه به پایان نیم فصل اول خود رسید  که تیم های ،ثامن الحجج سبزوار با 5 پیروزی و 1 تساوی با 11 امتیاز در رتبه اول و تاسیسات دریایی تهران با 5 پیروزی و 1 شکست در رتبه دوم جای دارند .

 

دیدار حساس این هفته در گچساران بین تیم های نفت و گاز و هیئت هندبال طرقبه و شاندیز شد که هردو تیم با امتیازبرابر2 و برای رهایی از قعر جدول بدنبال کسب 2 امتیاز این دیدار بودند که نفت و گاز گچساران توانست با این پیروزی جایگاه هفتم جدول را از آن خود کند تا پایان سایر دیدار ها تکلیف قهرمان نیم فصل مشخص شود.

 

لازم به ذکر است تیم تاسیسات دریایی تهران با بیشترین گل زده و کمترین گل خورده بهترین خط دفاع و خط حمله و تیم ذوب آهن با 130 گل زده بدترین خط حمله و تیم نفت و گاز گچساران با 171 گل خورده بدترین خط دفاع را در جدول لیگ برتر دارند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها