نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آذر 1393 - 13:20
اخیرا پیامک هایی با مضمون فروش گاز اشک آور و شوکر الکتریکی به همراه مجوز نیروی انتظامی به خطوط تلفن همراه فرستاده می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا،‌ اخیرا پیامک هایی به خطوط تلفن همراه با مضمون فروش گاز اشک آور و شوکر الکتریکی به همراه مجوز نیروی انتظامی فرستاده می‌شود.

در این پیامآمده که اگر خود فرد و یا حتی دوستان صاحب خط فارغ از نوع شغلشان، به دنبال خرید گاز اشک آور و شوکر هستند، می‌توانند از طریق تماس تلفنی این اقلام را به همراه مجوز رسمی از نیروی انتظامی دریافت کنند.

در این پیامک ادعا شده که این کار را در ازای دریافت مبلغ 750 هزار تومان انجام می دهند.

در همین رابطه خبرنگار اجتماعی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا، با این فرد تماس گرفته و جزئیاتی از این ماجرا را جویا شد.

وی در پاسخ به خبرنگار ما مدعی شد که این مجموعه متعلق به نیروی انتظامی است و من با ارتباطم با این نیرو می‌توانم مجوز بگیرم.

این کلاهبردار با تاکید بر اینکه ما زیر نظر نیروی انتظامی هستیم،  ادامه داد: در ابتدا باید مدارکی را برای من ارسال کنید و بعد از آن که تعداد به حد نصاب رسید مبلغ را واریز کرده و پس از آن یک عدد شوکر و گاز اشک آور به همراه مجوز ناجا را دریافت خواهید کرد.

 خانوم"د" در پاسخ به این سوال که مکان ارائه مدارک کجاست توضیح داد: هم می توانید آن را به آدرس من ارسال کنید و یا می توانید خودتان نیز حضوری بیایید. 

اما وی در کمال تعجب آدرس محل زندگی خود را که در حوالی مارلیک بود به خبرنگار ما داد و در عین حال نیز عنوان می کرد که زیر نظر نیروی انتظامی هستیم.

انتهای پیام/س 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها