نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 18:13
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به این که بسیج، میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است،گفت: بسیج بازوی توانمند ولایت و چاره‌ساز بحران‌های بزرگ است که در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و سازندگی در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش مهمی ایفا می کند .

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری عصر امروز در نشست روشنگری که به مناسبت هفته بسیج در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد،ضمن گرامیداشت هفته بسیج ،اظهارکرد: با فرمان تاریخی امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج، هیمنه آمریکا و سردمداران غرب در هم شکسته شد و این نهال نوپا امروز به درخت تناوری تبدیل شده، که به تعبیر قرآن به مانند شجره طیبه ای است که اصل آن ثابت و شاخ و برگ های آن در اوج آسمان است.

 

وی افزود:مکتب بسیج توانست در برابر تمام ایدئولوژی های رایج در جهان بایستد و همه آزاد اندیشان جهان را به تحسین وا دارد.

 

فرمانده سپاه گچساران با بیان اینکه امروز بسیج بازوی توانمند ولایت و چاره‌ساز بحران‌های بزرگ است ،گفت:بسیج میراث گران بهای معمار کبیر انقلاب اسلامی است که در عرصه های فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و سازندگی در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش مهمی ایفا می کند.

 

انصاری تصریح کرد: بهترین مدرک در اثبات حقانیت بسیج را می توان در 8 سال دفاع مقدس و دهه های دوم و سوم انقلاب دید که چگونه با رشادت ها و کار و تلاش خستگی ناپذیر خود انقلاب اسلامی را از هر گزندی محفوظ نموده اند.

 

وی افزود: بسیج با اتکاء به مردم در همه حوزه های  اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و علمی ورود پیدا کرده و نشان داده است که تنها یک نیروی نظامی نبوده بلکه در هر جایی که انقلاب به حضور بسیج نیاز داشته است بدون در نظر گرفتن جناح بندی های سیاسی ورود پیدا کرده است.

 

این مسئول یادآور شد:امروز دشمنان در عرصه های مختلف و به ویژه عرصه های فرهنگی فعالیت های گسترده ای علیه نظام اسلامی روا داشته، و در نتیجه نیروی بسیج باید با هوشیاری و با بصیرت در مقابل این هجمه های سنگین ایستادگی و مقابله کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه کسب معرفت و خودسازی را از وظایف اصلی بسیجیان برشمرد و گفت: بسیج؛بستری مناسب برای انتقال مفاهیم و ارزش های ناب اسلامی است .
 

 

انصاری تصریح کرد:امروزه استکبارجهانی با استفاده ابزاری از رسانه های دیداری و شنیداری به ویژه دجال واره ماموریت تغییر سبک زندگی مردم را در برنامه های خود قرار داده و ایجاد آسیب های اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی و ضدیت با ادیان توحیدی و اسلام  از جمله اهداف گردانندگان شبکه های ماهواره ای است .

 

وی اظهارکرد:دشمنان با راه اندازی جنگ نرم  انواع هجمه های فرهنگی و تبلیغی را برای تخریب بنیان مقدس خانواده در دستور کار خود قرار داده اند و تنها راه مقابله با این هجمه ها دفاع معرفتی و بصیرتی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به این که برکات وجود بسیج در سال‌های پس از انقلاب نه تنها در داخل که در سطح منطقه قابل رؤیت است،افزود: مادی گرایی جایی در ماموریت های بسیج ندارد و بسیاری از بسیجیان بدون کوچکترین چشم داشتی و تنها با ابزار ایمان در عرصه های جنگ سخت و نرم به مقابله با دشمنان و مستکبران می پردازند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

خوب

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها