نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 18:13
فرماندار گچساران با اشاره به وجود هشت مکان غیرمجاز عرضه قلیان در این شهرستان،گفت: در لوای همین قهوه‌خانه‌ها و اماکن عرضه قلیان بسیاری از خلاف‌ها صورت می‌گیرد که باید هرچه سریع‌تر در راستای حفظ امنیت بهداشتی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی این مراکز جمع‌آوری شود.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با بیان اینکه عرضه قلیان در اماکن عمومی به لحاظ قانونی ممنوع است، اظهارکرد: تعداد هشت مکان عمومی عرضه قلیان غیرمجاز در گچساران وجود دارد که فقط یکی از آن‌ها تنها دارای مجوز چای‌خانه بوده که بازهم نباید قلیان در آن عرضه شود.

 

وی افزود:جمع‌آوری مراکز عرضه قلیان در گچساران تنها وظیفه شبکه بهداشت و درمان نبوده بلکه باید همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این خصوص اقدام کنند.

 

فرماندارگچساران با بیان اینکه طی چند روز آینده همه مراکز عرضه قلیان در این شهرستان تعطیل خواهند شد، تصریح کرد: در لوای همین قهوه‌خانه‌ها و اماکن عرضه قلیان بسیاری از خلاف‌ها صورت می‌گیرد که باید هرچه سریع‌تر در راستای حفظ امنیت بهداشتی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی این مراکز جمع‌آوری شود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

یکی هم ابتدای کوی 108 دستگاه سپاه است کسی هست اون رو تعطیل کنه از کنارش که رد می شی بوی قلیان میوه ای و چیز های دیگه به مشام می رسه شنیده ام چند بار تعطیل شده ولی با چه واسطه ای اجازه فعالیت پیدا کرده خدا می دونه
ای کاش فرهنگ سازی میشد که نیاز به اجبار نبود و با یک کنایه همه قلیان و هر چیزی رو که به اون ربط داره ترک کنن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها