نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 18:11
رئیس اداره ثبت احوال گچساران گفت: 17 درصد از فوتی‌های امسال گچساران را تصادف به خود اختصاص داده است که پنج درصد افزایش فوت نسبت به سال گذشته ثبت شده است.

عطاء‌الله گرجی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به وقایع چهارگانه در گچساران،گفت: واقعه وفات در این شهرستان در سال گذشته تا نیمه دوم آبان‌ماه واقعه فوت 271 فقره بوده و در سال 93 این رقم به 294 فقره با هشت درصد رشد مواجه شده است.

 

وی افزود:در خصوص واقعه طلاق در سال گذشته 202 مورد اتفاق افتاده اما امسال 236 مورد به ثبت رسیده که این مقایسه افزایش 17 درصدی طلاق را نشان می‌دهد.

 

رئیس اداره ثبت احوال گچساران با بیان اینکه وقایع فوت و طلاق از اهمیت بیشتری نسبت به دیگر وقایع برخوردار است، گفت: 54 نفر از تعداد فوت‌شدگان امسال بر اثر تصادف و 41 نفر نیز از سرطان جان خود را از دست داده‌اند.

 

وی اظهار کرد: پیری و کهولت سن 91 نفر، سکته 71 نفر، اعتیاد 9 نفر و خودکشی و دیگر سوانح نیز 12 نفر فوتی را به خود اختصاص داده است.

 

گرجی‌نژاد تصریح کرد: 17 درصد از فوتی‌های امسال گچساران را تصادف به خود اختصاص داده است که پنج درصد افزایش فوت نسبت به سال گذشته ثبت شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها