نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 10:58
بی شک اصلی ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی ، رویکرد فرهنگی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن و تحقق شعار سال به صورت اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش آفتاب جنوب،کانون بسیج مهندسین گچساران با انتشاربیانیه ای هفته بسیج را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسمه تعالی

محرم خط سرخ شهادت و جاودانگی ایثار و شجاعت، رمز پیروزی خون بر شمشیر است و رسیدن به سعادت را هویدا می‌سازد و به ستمدیدگان و مستضعفان می‌آموزد که در مصاف با ستمگران از کشته شدن نهراسند.

 

بسیجیان رهپویان و رهروان واقعی شهید و شهادتند که با لبیک‌ به ندای حسین زمان، مردانه به سوی جبهه‌ ها شتافتند و عارفانه جان خویش را نثار کردند تا امروز کشور اسلامی ایران در امنیت کامل بدرخشد و هیچ بیگانه‌ای جرأت آن را پیدا نکند که نگاه خصمانه‌ای به این سرزمین افکند چون  می‌داند که شیردلان بسیجی آموخته‌اند که مرگ سرخ به از زندگی ننگین است.

بسیج ، ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب است که در پنجم آذرسال 58 با نفس خویش فرمان شکفتن آن را صادر نمود و تفکر بسیجی را نــوای دلنشینی دانست که اگر در کشوری طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور می‌ماند و در حقیقت این تفکر، همیشه جاودانه  مانده است و امروزه تمامی دیده‌ های بیدار می‌دانند که این شجره طیبه و درخت تناور همیشه در خط مقدم رویارویی با دشمن قرار دارد که پس از هشت سال جهاد با تمامی دنیا و استکبار ، در فتنه 88 نیز خاری شد در چشم تمامی فتنه‌گران و با همتی بلند چشمان فتنه را کور کرد.

 

امروز بسیج با اقتدار و درک و فهم بالاتر از دهه های گذشته و با بصیرت بیشتر ، تمام تلاش خود را در راستای به کارگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب و سرافرازی سرزمین ایران و ایرانی به کار گرفته و در مسیر وصیت امام (ره) و شهدا حرکت می کند.

 

تفکر مقاومت و فرهنگ بسیجی و نسخه بسیج ملت ایران امروز در صحنه‌های مقاومت ضد صهیونیستی کارآمدی خود را نشان داده است به گونه‌ای که هیمنه رژیم اشغالگر صهیونیستی را فرو ریخته و به سایر ملت‌ها آموخته است که چگونه با تکیه بر قدرت، ایمان و نیروی بسیجی، طی 33 روز نبرد همه جانبه در لبنان و51 روز جنگ تمام عیار در فلسطین می‌توان ارتش تا بن دندان مسلح و رژیمی تحت حمایت ابرقدرت‌های جهانی را به زانو درآورد.

 

بی شک اصلی ترین و فراگیرترین رویکرد بسیج در شرایط کنونی ، رویکرد فرهنگی در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن و تحقق شعار سال به صورت اقتصاد مقاومتی است.

 

در پایان با تبریک هفته بسیج به آحاد ملت شریف ایران و تجلیل از مقام شامخ شهیدان مظلوم و بی‌ادعای بسیجی، با تاکید بر لزوم فراهم‌سازی بسترها و فرصت‌های بیشتر برای تداوم نقش‌آفرینی‌های هوشمندانه و سازنده بسیج و بسیجیان از جمله در صحنه امر به معروف و نهی از منکر و دفاع فرهنگی از انقلاب و نظام اسلامی ، الگوی سازمان بسیج ایران، امروز به یک الگوی فراملی و جهانی تبدیل شده است و بزرگ‌ترین مانع در برابر توطئه‌ها و تهدیدات بزرگ آمریکا و متحدان غربی و عربی آن در منطقه به شمار می‌رود ، واقعیات میدانی در عرصه‌ تحولات عراق و سوریه و دفاع جانانه و مقاومت تاریخی دولت و ملت این دو کشور برابر فتنه صهیونیستی داعش و تروریست‌های تکفیری، بیانگر این حقیقت است؛ حقیقتی که در آن شکل‌گیری یک اراده واحد و مشترک علیه رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی و حامیان آن و برافراشتن پرچم وحدت جهان اسلام برای پی‌ریزی تمدن نوین اسلامی، آشکارتر از همیشه به چشم می‌آید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها