نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 6:57
فرمانده سپاه ناحیه گچساران از احداث استخر بزرگ شنا با اعتبار یک‌ میلیارد و 800 میلیون تومان ویژه جامعه ایثارگری در این شهرستان خبرداد.

جهانگیر انصاری صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج با هدف پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آن را نهادی مقدس و مقتدر نه تنها ایران بلکه در همه جهان ساخته است.

 

وی افزود: تفکر بسیجی در هرکجا حاکم شود، مشکلات آن‌جا به سهولت حل خواهد شد زیرا که تفکر بسیجی یک تفکر دینی و بر پایه مبانی اسلامی بوده که موفقیت‌های دوران دفاع مقدس و امروز بیانگر این مدعاست.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه از جمله وظایف اصلی جامعه بسیج کمک به ارتقای نظام در عرصه‌های مختلف است، تصریح کرد: بسیج با تربیت نیروهای مخلص و کارآمد در راستای حفظ و گسترش فضای ارزشی در کشور به خوبی توانسته است اقتدار و عظمت خود را به جهانیان نشان بدهد.

 

انصاری در ادامه با اشاره به مجموعه فعالیت‌های عمرانی سپاه ناحیه گچساران، خاطرنشان کرد: در بحث عمرانی یک استخر بزرگ شنا با اعتبار یک‌ میلیارد و 800 میلیون تومان ویژه جامعه ایثارگری در حال احداث است.

 

وی تصریح کرد: تکمیل پایگاه‌های نیمه تمام، ساخت سه باب کتاب‌خانه در روستاهای خیرآباد لیشتر، باباکلان و امام‌زاده جعفر(ع) از دیگر کارهای عمرانی در حال اجرای سپاه در سطح شهرستان است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران از احداث چهار خانه عالم در سطح شهرستان خبر داد و گفت: ساخت و تکمیل سوله‌های صالحین شهرستان از دیگر فعالیت‌های عمرانی در این شهرستان بوده که سوله صالحین روستای دیل نیز آماده افتتاح در هفته بسیج است.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

خیلی خوبه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها