نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 6:40
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه طی شش ماه آینده شاهد تغییراتی اساسی در این واحد دانشگاهی خواهید بود،گفت: بدنبال سرمایه‌گذاری در رشته‌های پزشکی هستیم.

اسدالله ملک‌زاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اظهار کرد: تمرکز و سیاست دانشگاه آزاد گچساران توسعه تحصیلات تکمیلی بوده و در رشته‌های علوم پایه و مهندسی مسیر سی رشته‌ای را طی کرده است.

 

وی با بیان اینکه اگر علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی در داخل کشور جذب نشوند به دانشگاه‌های درجه دو و سه خارج می‌روند، افزود: این امر سبب خروج ارز زیادی از کشور شده، در صورتی که با این مبالغ امکان ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه‌های کشور فراهم است.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تصریح کرد: واحد گچساران با امکانات پیشرفته و دارا بودن افراد متخصص و باسابقه درخشان در رشته‌های فنی و مهندسی می‌تواند به قطب رشته‌های نفت، گاز و شیمی منطقه تبدیل شود.

 

ملک‌زاده خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کمر همت بسته تا دانشجویان را در مقاطع تحصیلات تکمیلی در داخل کشور تربیت کند و مانع از به هدر رفتن سرمایه‌ای ملی انسانی و مالی کشور شود.

 

وی با اشاره به انتصاب فارغ‌التصیلان این واحد دانشگاهی در پست‌های کلیدی و حساس گفت: این امر نشان از ریشه‌دار بودن این واحد دانشگاهی و کیفیت ارائه آموزش است.

 

ملک‌زاده با بیان اینکه در حال سرمایه‌گذاری در رشته‌های پزشکی هستیم، بیان کرد: طی شش ماه آینده شاهد تغییراتی اساسی در این واحد دانشگاهی هستید.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

والا آقای دکتر مگه زودتر بجمبید وگرنه تعداد دانشجوها روز به روز

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها