نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آذر 1393 - 12:45
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با اشاره به حرکت کانون هواداران نفت و گاز گچساران در شب قبل از بازی در اهدای دسته گل به تیمش، گفت: طی 25 سالی که در فوتبال ایران هستم هیچ‌گاه چنین حرکتی را ندیدم و همیشه در پی این بودیم چهره خوب فوتبال را ببینم، که دیدیم.

داریوش یزدی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به دیدار برابر نفت و گاز گچساران ،اظهار کرد: تیم ما از دو دیدار گذشته که در خانه حریف برگزار شد، امتیازی کسب نکرد اما در برابر نفت گچساران یک امتیاز کسب کردیم.

 

 

وی با بیان اینکه این امر نشان‌دهنده نمایش رو به رشد استقلال است، افزود: شک نکنید این رشد مستمر خواهد بود و ما نیز تیمی خوب هستیم و امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: با وجود اینکه باشگاه ما نتوانست تعهدات مالی خود را تا این لحظه درباره قرارداد بازیکنان عملی کند، مدیریت باشگاه در حال پیگیری این موضوع است.

 

یزدی بیان کرد: 90 درصد تیم کنونی استقلال اهواز برای نخستین بار فوتبال را با هم بازی می‌کنند و برای به ثمر رساندن تاکتیک‌های تیمی نیاز به زمان است که ما زمان کافی و لازم را برای این مهم نداشته‌ایم.

 

سرمربی استقلال اهواز  در ادامه با اشاره به بازی نفت و گاز گچساران ،گفت: فکر می‌کنم نفت و گاز گچساران در حال حاضر به مرز و بلوغ تاکتیکی نرسیده است، اما در آینده بهتر خواهد شد.

 

وی افزود:در برابر نفت و گاز گچساران شانس تا حدودی با تیم ما یار بود.

 

http://aftabejonoob.ir/sites/default/files/fullimages/1393/09/02/tn_aftb_jnwb_5_2.jpg

 

این سرمربی شاغل در لیگ دسته یک کشور درادامه ضمن تشکر از کانون هواداران نفت و گاز گچساران تصریح کرد: حرکت کانون هواداران این تیم در شب قبل از بازی در اهدای دسته گل به تیم و خوش‌آمدگویی واقعا حرکتی زیبا و به‌یادماندنی بود.

 

یزدی خاطرنشان کرد: طی 25 سالی که در فوتبال ایران هستم هیچ‌گاه چنین حرکتی را ندیدم و همیشه در پی این بودیم چهره خوب فوتبال را ببینم که دیدیم.

 

وی معتقد بود حرکت کانون هواداران نفت و گاز گچساران می‌تواند به صورت الگویی در لیگ برتر نیز ترویج و نهادینه شود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

این تماشاگرها برای تیم تا به الان سنگ تموم گذاشتند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها