نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. آبان 1393 - 13:21
رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان از افتتاح پارک بانوان در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: پروژه پارک بانوان دوگنبدان که به علت کمبود اعتبارات مدتی طولانی در حال احداث بوده، اکنون با تامین اعتبارات لازم به سرعت در حال ساخت است.

منصور ناصح‌فرد صبح امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به پروژه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی در شهر دوگنبدان، اظهار کرد: پروژه پارک بانوان دوگنبدان که به علت کمبود اعتبارات مدتی طولانی در حال احداث بوده، اکنون با تامین اعتبارات لازم به سرعت در حال ساخت است.

 

وی با بیان اینکه ایجاد فضای سبز در شهر جهت کاهش آلودگی هوا و ایجاد محیط زیست سالم ضرورت دارد، افزود: پارک بانوان گچساران با اعتبار 4 میلیارد ریال در حال احداث است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان مهم‌ترین وسیله ارتباطی بین شهر و ساکنان را منظر شهری دانست و گفت: یکی از مولفه‌های مهم در راستای شناسایی و تشخیص میزان پایداری شهری، منظر شهری بوده که در این راستا ادارات و دستگاه‌‌های اجرایی شهرستان نیز باید در ایجاد، توسعه و حفظ فضای سبز و منابع طبیعی در شهرستان تلاش کنند.

 

ناصحفرد با اشاره به رشد سریع جمعیت شهرنشینی و با تاکید بر لزوم توسعه فضای سبز در داخل و اظراف شهر، بیان کرد: ایجاد فضای سبز در عرصه‌های مختلف منابع طبیعی شهرستان نیز باید جهت استفاده مردم احیا و بازسازی شود.

 

وی با بیان اینکه فضای سبز در ته‌نشین کردن گرد و غبار در راستای ایجاد هوایی مناسب در خارج از شهر بسیار موثر است، ابرازکرد: خدمت‌رسانی به شهروندان از جمله احداث مکان‌های تفریحی و ورزشی جهت آسایش و ارامش مردم اولویت کاری شورای شهر دوگنبدان است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان با اشاره به روند احداث پارک بانوان دوگنبدان، بیان کرد: این پارک در زمینی به مساحت سه هکتار و با اعتبار تخصیصی 4 میلیارد ریالی در حال ساخت است.

 

ناصح‌فرد خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت و افزایش نقش بانوان در محیط کار، ایجاد فضای تفریحی و ورزشی برای بانوان در جهت تشکیل جامعه‌ای متعادل از ضرورت‌های مهم برای این قشر جامعه است.

 

وی با بیان اینکه پارک بانوان به امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی از جمله پیست‌ها و بازی‌های ورزشی مجهز خواهد شد، اظهارکرد: این پارک دارای پیست دوچرخه‌سواری، زمین چمن مصنوعی، پیست اسکی و دیگر امکانات تفریحی است.

 

این مسئول در ادامه از افتتاح پارک بانوان دوگنبدان در دهه فجر سال جاری خبر داد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها