نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1393 - 7:34
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس آخرین آمار نفوس و مسکن در کهگیلویه و بویراحمد این استان دارای جمعیتی افزون بر 693 هزار و 615 نفر و شهرستان گچساران دارای جمعیتی افزون بر 124 هزار و 480 نفر است.

به گزارش آفتاب جنوب،سید‌محمدعلی تقوی ظهر امروز در حاشیه شورای اداری ادارات ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد ،اظهار کرد: براساس آخرین آمار نفوس و مسکن در کهگیلویه و بویراحمد این استان دارای جمعیتی افزون بر 693 هزار و 615 نفر است؛ در همین خصوص شهرستان گچساران نیز دارای جمعیتی افزون بر 124 هزار و 480 نفر است.

 

وی ادامه داد: اطلاع‌ از آمار دقیق و اطلاعات نفوس و مسکن گامی مهم در راستای برنامه‌ریزی مسئولان برای ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم است.

 

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اقدامات این اداره، بیان کرد:  از جمله اقدامات شاخص اداره‌کل ایجاد آرشیو الکترونیکی اسناد و اتصال آن به شبکه آرشیو الکترونیکی اسناد ثبت احوال کشور است.

 

تقوی ابرازکرد: این اقدام سبب می‌شود دریافت هرگونه خدمات سجلی به متقاضیان در هر نقطه از کشور بدون مراجعه به اداره ثبت احوال محل صدور شناسنامه امکان‌پذیر باشد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها