نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. آبان 1393 - 16:51
فرماندار گچساران با گلایه از ادارات این شهرستان که برای تأمین نیازهای اداری خود از تولیدات شهرستان‌های همجوار استفاده می‌کنند ،گفت: ادارات و نهادها باید برای تأمین نیازهای اداری خود از تولیدات بومی درون شهرستانی استفاده کنند تا سبب افزایش انگیزه و تولید بیشتر محصولات توسط شرکت‌های بومی شود.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات جلسات گذشته کارگروه اشتغال اظهار کرد: با توجه به آمار بالای بیکاری و وجود سرمایه‌گذاران همچنین پتانسیل‌های مطلوب در گچساران اعضای کارگروه باید نسبت به کاهش بیکاری و ایجاد فرصت‌های شغلی تلاش کنند.

 

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در راستای ایجاد اشتغا‌ل‌زایی، خود را موظف دانسته و از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

 

فرماندار گچساران ادامه داد: ادارات شهرستان باید به صورت مجموعه‌ای همگام و در راستای تنظیم سند توسعه و اشتغال تلاش کرده تا سندی مدون از قابلیت‌ها تعریف شود

 

رحیمی معتقد است با توجه به منابع محدود وظیفه داریم با شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و دعوت از سرمایه‌گذاران و کار‌آفرینان زمینه اشتغال را برای جوانان ایجاد کنیم.

 

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مشاغل خرد و کوچک می‌تواند بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فراهم کند.

 

رحیمی یادآور شد: ادارات مرتبط با اشتغال در حوزه مشاغلی از جمله مشاغل خانگی و آموزش افراد در زمینه‌های فنی و مورد نیاز همچنین حمایت در راستای کاهش بیکاری اقدام نمایند.

 

فرماندار گچساران با اشاره به جمع‌آوری اطلاعات و آمار جمعیت بیکاران و ظرفیت‌های موجود همچنین اعلام سیاست‌ها و تعهدات اشتغال توسط اداره کار و امور اجتماعی و تأکید بر ضرورت اولویت‌بندی مشاغل و شناسائی طرح‌های اشتغالزا و زود‌بازده افزود: کارشناسان باید طرح‌های اشتغالزایی را معرفی کرده تا علاوه بر ایجاد کار بستر مناسبی برای جذب نیرو داشته باشیم.

 

رحیمی با گلایه از ادارات گچساران که برای تأمین نیازهای اداری خود از تولیدات شهرستان‌های همجوار استفاده می‌کنند ،اظهار کرد: ادارات و نهادها باید برای تأمین نیازهای اداری خود از تولیدات بومی درون شهرستانی استفاده کنند تا سبب افزایش انگیزه و تولید بیشتر محصولات توسط شرکت‌های بومی شود.

 

فرماندار گچساران از اجرای طرح آمایش سرزمین در گچساران خبر داد و بیان کرد: این طرح برای معرفی تولیدات همچنین ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها موجود لازم و ضروری بوده که خواستار اجرای آن در شهرستان هستیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها