نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آبان 1393 - 18:27
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 25 درصد سهمیه استخدام در ادارات دولتی به بنیاد شهید اختصاص دارد، گفت: 146 نفر از فرزندان خانواده های معظم شهداء و جانبازان بالای 50 درصد تاپایان سالجاری در دستگاههای دولتی این استان جذب می شود.

سید مصطفی مهدی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با بیان این که بیش ازدو هزار نفر از فرزندان شهدای این استان از مقاطع دیپلم تا دکترا بیکار هستند،گفت: بیکاری فرزندان شهدا و ایثارگران از دغدغه های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد است.

 

وی با بیان اینکه 25 درصد سهمیه استخدام در اداره های دولتی به بنیاد شهید اختصاص دارد، گفت: 146 نفر از فرزندان خانواده های معظم شهدا و جانبازان بالای 50 درصد تاپایان سالجاری در دستگاههای دولتی این استان جذب می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد افزود: 47 نفر از فرزندان خانواده های معظم شهداءو جانبازان از ابتدای سال جاری تاکنون در ادارات دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد به اشتغال مشغول شده اند.

 

مهدی گفت: بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در حال حاضر به بیش از 58 هزار نفر ازخانواده شهداء و ایثارگران این استان خدمات ارئه می دهد.

 

وی یادآورشد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکهزار و 800 شهید، 9هزار جانباز و 317 آزاده دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها