نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1393 - 11:58
رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد خبرداد
اختصاص اعتبار 8 میلیارد ریالی به کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد
رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اعتبار 8 میلیارد ریالی به این کانون‌‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از اهمیت ویژه‌ای در مقابله با جنگ نرم دشمن برخوردار است، افزود: در حال حاضر 456 کانون فرهنگی هنری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بستر مناسبی برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ غرب همچنین ترویج آموزه‌های دینی و مذهبی است.

 

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ظرفیت بالا و نهفته در مساجد بیان کرد: استفاده از ظرفیت نهفته و بالای نسل جوان و نوجوان در قالب کانون‌های فرهنگی هنری می‌تواند در راستای پیشبرد اهداف نظام تأثیرگذار باشد.

 

قاسمی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در گچساران مبنی بر اعتبار اختصاص یافته امسال برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال افزون بر 8 میلیارد ریال برای کانون‌های فرهنگی هنری استان در نظر گرفته شده است.

 

وی ادامه داد: از این میزان اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار خرید تجهیزات و 5 میلیارد ریال نیز در قالب دیگر هزینه‌ها تعریف شده است.

 

قاسمی با بیان اینکه این اعتبار 8 میلیاردی برای 456 کانون فرهنگی هنری مساجد استان پیش‌بینی شده است، یادآور شد: اعتبار در نظر گرفته شده برای گچساران 2 میلیارد و 60 میلیون ریال بوده که از این مقدار یک‌میلیارد و 600 میلیون ریال برای تجهیزات و یک‌ میلیارد نیز در قالب دیگر هزینه‌ها پیش‌بینی شده است

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها