نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1393 - 10:34
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: دوره آموزشی plc s 7300 در این مرکز آموزشی به مدت سه روز برگزار شد.

علیرضا گرامی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به مجموعه فعالیت‌های مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران طی چند ماه اخیر، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دوره‌های آموزشی متفاوتی از جمله دوره آموزشی plc s7300 به مدت سه روز در این مرکز برگزار شد.

وی با بیان اینکه توسعه فرآیند آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در راستای پیشرفت و بالندگی اقتصاد کشور به ویژه در امر تولید ضروری است، افزود: با ارائه این‌گونه آموزش‌ها علاوه‌بر فراهم‌ ساختن مهارت‌های لازم و مورد نیاز صنعت کشور نیز مهارت‌ و آموزش‌های عمومی جهت بازار کار و به روز شدن مهارت‌های شاغلان قدیمی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و صنعت می‌شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای گچساران با اشاره به برگزاری دوره سه روزه آموزشی plc s7300، ادامه داد: این دوره آموزشی برای مربیان رشته‌های برق، الکترونیک، plc مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در سطح استان، مراکز علمی و کاربردی در برخی شهرستانها و آموزشگاه‌های آزاد با همکاری  و حمایت شرکت توان قدرت برگزار شد.

گرامی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دیگر کارهای انجام شده در این مرکز طی چند ماه اخیراز راه‌اندازی و نصب دستگاه‌های ورزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان خبر داد و گفت: ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در راستای ایجاد روحیه‌ای شاداب برای کارآموزان و کارکنان مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان امر مهمی بوده که در این خصوص این مرکز هشت دستگاه بدنسازی در محیط اداره نصب و راه‌اندازی کرده است.

وی ورزش را امری ضروری برای سلامتی انسان دانست و بیان کرد: انجام فعالیت‌های ورزشی تاثیرات مهمی در جهت سلامت جسمی و روانی افراد و جامعه داشته که نصب دستگاه‌های ورزشی در اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی حاکی از توجه ویزه مسئولان به امر ورزش و سلامتی بوده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ای گچساران با بیان اینکه کارکنان ادارات می‌توانند در ساعات کاری از این وسایل استفاده کنند، عنوان کرد: این دستگاه‌ها برای آمادگی جسمانی و افزایش بهره‌وری و ایجاد انگیزه شور و نشاط در کارکنان و کارآموزان نصب شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها