نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1393 - 19:10
مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گچساران گفت: نهمین جشنواره استانی «مدهامتان» با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود.

سید نعمت‌الله حجازی ظهرامروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،از برگزاری نهمین جشنواره قرآنی استانی کهگیلویه و بویراحمد در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: نهمین جشنواره قرآنی‌«مدهامتان» با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کهگیلویه و بویراحمد طی دو روز از فردا برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقات ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: حفظ، قرائت، اذان، ترتیل و تفسیر از جمله رشته‌های پیش‌بینی شده در این جشنواره است.

 

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران ادامه داد: صحیح‌خوانی حمد و سوره و اذکار نماز، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه از دیگر رشته‌های جشنواره «مدهامتان» است.

 

حجازی با بیان اینکه این جشنواره فقط مختص برادران کانون‌ها می‌باشد، گفت: این جشنواره ویژه برادران و در رده‌های سنی 16 تا 30 سال برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: رشته صحیح‌خوانی حمد و سوره و حفظ یک، سه و پنج جزء قرآن نیز برای رده سنی هشت تا 15 سال پیش‌ بینی شده است.

 

حجازی تصریح کرد: در این جشنواره رشته برای رشته تفسیر هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.

 

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گچساران متذکر شد: البته در این جشنواره افرادی که دارای رتبه ممتاز اول تا سوم مسابقات بین‌المللی هستند، نمی‌توانند شرکت کنندوهمچنین تمام شرکت‌کنندگان تنها در یک رشته می‌توانند شرکت کنند.

 

این مسئول بیان کرد: تاکنون افزون بر 130 نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

 

وی گفت: این جشنواره قرآنی فردا و پس‌فردا در محل سالن سینمای کارگری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها