نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1393 - 14:31
در هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان کشور رقم خورد
پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل نیروی زمینی تهران
در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تیم هندبال نفت و گاز گچساران مقابل نیروی زمینی به پیروزی رسید.

به گزارش آفتاب جنوب،تیم هندبال نفت و گاز گچساران عصر یکشنبه در سالن فدراسیون هندبال مقابل میزبان خود تیم نیروی زمینی تهران به نتیجه 34 بر 24 به پیروزی رسید.

هندبالیست های نفت و گاز گچساران با این پیروزی صدر نشینی خود را در لیگ برتر هندبال کشور ادامه دادند تا روز جمعه در تبریز مقابل تیم شهرداری این شهر افتخار دیگری برای گچساران کسب کنند.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران در این فصل به سرمربیگری مهران کیخایی و سرپرستی یعقوب شکوهی با اقتدار از هندبال گچساران در مسابقات باشگاهی دفاع می کند.

رئیس هیئت هندبال نفت و گاز گچساران در این خصوص به خبرنگاران گفت: تیم نفت و گاز گچساران با بضاعت ناچیز در این رقابت ها حاضر شده و بازیکنان این تیم با غیرت این نتایج را کسب کرده اند.

مجید راستی پور تصریح کرد: هدف تیم نفت و گاز گچساران در سال جاری حضور مقتدرانه در مسابقات بود که با همت بازیکنان و مربیان این مهم میسر شده است.

راستی پور همچنین با انتقاد از عدم پخش مستقیم رقابت های لیگ برتر هندبال از صداو سیمای استانی اظهارداشت: ادامه افتخارآفرینی تیم هندبال نفت و گاز گچساران نیاز به حمایت و توجه مسئولین و رسانه های دارد.

وی اظهارامیدواری کرد: در صورتیکه حمایت همه جانبه مسولین و رسانه ها از این تیم صورت بگیرد می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها