نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آبان 1393 - 19:20
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه مطرح کرد
با تکریم امامزادگان پرچمدار خاندان اهل بیت علیهم السلام باشیم
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه با بیان این که امامزادگان نسبت به ما حق حیات دارند، گفت: امروز شیعه بودنمان را مدیون امامزادگان هستیم و باید با تکریم امامزادگان پرچمدار خاندان اهل بیت باشیم.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام احمد شرفخانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) که در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این کنگره اظهار کرد: پیامبر(ص) در امر رسالت خود سختی‌ها و ناملایمات زیادی تحمل کردند تا رسالت خداوند را در میان مردم جاری سازند.

 

وی با بیان این که تنها اجر پیامبر(ص) از خداوند محبت و مودت مردم بود و با تأکید بر لزوم تکریم امامزادگان افزود: تکریم و احترام به بی‌بی حکیمه(س)، تکریم و احترام به پیامبر(ص) و خداوند است.

 

شرفخانی ادامه داد: تکریم و مودت به امامزادگان همان مسیر هدایت بوده و هر کس در این مسیر قرار نگیرد، گمراه شده است.

 

وی افزود: امروز جمع شده‌ایم تا کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) را برگزار کنیم که نمونه‌ای از مودت و محبت به اهل بیت و امامزادگان است.

 

این مسئول با بیان این که مودت و تکریم به امامزادگان، تکریم به توحید و قرآن است، گفت: باید بقاع متبرکه و امامزادگان را به شکل مطلوب و شکیلی بازسازی کنیم و آن‌ها را مورد توجه خاص قرار دهیم.

 

وی بیان کرد: امروز تکفیری‌های داعش و افراطی‌ها با درک این موضوع مهم که امامزادگان قدرتی در امر اعتقادات شیعیان هستند، نسبت به تخریب این امامزادگان اقدام می‌کنند.

 

این مسئول با بیان این که تکریم امامزادگان در راستای عبودیت است، ادامه داد: کسانی که مودت و محبتی به امامزادگان پیدا نکرده‌اند، مسیر هدایت را گم کرده‌اند و در گمراهی به سر می‌برند.

 

وی با بیان این که امامزادگان نسبت به ما حق حیات دارند، گفت: امروز شیعه بودنمان را مدیون امامزادگان هستیم و باید با تکریم امامزادگان پرچمدار خاندان اهل بیت باشیم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

امیدوارم هرچه سریعتر برنامه تبدیل گچساران به چهارمین حرم اهل بیت (ع) عملی بشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها