نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آبان 1393 - 18:31
در لیگ برتر تنیس روی میزنونهالان و نوجوانان کشور رقم خورد
تنیس روی میز نفت و گاز گچساران درمرحله نهایی لیگ برتر
در چارچوب رقابت های لیگ برتر تنیس روی میزنونهالان و نوجوانان کشور تیم نفت و گاز گچساران جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر را کسب کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،رقابت های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر که از صبح پنج شنبه اول آبان ماه  آغاز شده بود بعد از ظهر جمعه به پایان رسید و نه تیم نهایی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر معرفی شدند.

 

این رقابت ها در سه گروه برگزار شد که از هر گروه سه تیم جواز حضور در رقابت های نهایی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان را کسب کردند.

 

دور برگشت مسابقات لیگ برتر نونهالان ونوجوانان پسر که در سه شهر خرم آباد، اراک و سنندج آغاز شده بود بعد از ظهر جمعه با شناخت تیم های راه یافته به دور نهایی لیگ برتر پایان یافت، رقابت های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان پسر در سه گروه انجام شد.

 

دور رفت رقابت ها اوایل مهرماه برگزار شد و تیم ها با اندوخته خود در دور رفت برای کسب جواز صعود به دور نهایی مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

درگروه یک مسابقات هفت تیم نفت و گاز گچساران، هیئت لرستان ، شهرداری اراک ب ، نفت آبادان ، هیئت قم ، هیئت پینگ پنگ رامهرمز ، هیئت کرمانشاه به سردواوری داریوش ضرغام پور در شهر خرم آباد با یکدیگر رقابت کردند.

 

در پایان دور برگشت هیئت کرمانشاه، هیئت لرستان و نفت و گاز گچساران هر سه تیم با 11 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند. نفت آبادان، شهرداری اراک-ب و هیئت قم هر یک در این دور هشت امتیاز کسب کردند و به ترتیب چهارم تا ششم شدند، در این گروه هیئت رامهرمز با کسب شش امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

 

در پایان رقابت ها در مجموع دور رفت وبرگشت تیم های نفت و گاز گچساران، هیئت لرستان و شهرداری اراک-ب اول تا سوم شدند و به دور پایانی صعود کردند. با نتایج بدست آمده جدول این گروه نسبت به دور قبل تغییری نداشت.

مجموع امتیازات دور رفت و برگشت - گروه یک

         تیم                           امتیاز

     نفت و گاز گچساران          22

     هیئت لرستان                  22  

     شهرداری اراک - ب          18

 

گفتنی است نه تیم راه یافته به دور نهایی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به صورت دوره ای با یکدیگر رقابت خواهند کرد، زمان و محل برگزاری مسابقات متعاقبا از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها