نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1393 - 13:46
درچارچوب هفته چهارم لیگ برتر واترپلوی کشور عصر جمعه نفت و گاز گچساران مغلوب شهید شهبازی زنجان شد.

به گزارش آفتاب جنوب،این دیدار که در استخر مجموعه آزادی شهر گچساران در حضور هواداران پرشور تیم نفت برگزار شد در نهایت با نتیجه 11 بر 8 به سود تیم مهمان به پایان رسید.

این نتیجه که منجر به سومین شکست پی در پی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران شد طلسم بازی های بدون برد این تیم را همچنان بسته نگه داشته است.

مربی تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران پس از دیدار با تیم شهید شهبازی زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این دیدار هردوتیم بازی قابل قبولی ارائه دادند.

علی بهمنی افزود: ما امروز برای پیروزی به میدان رفتیم ولی متأسفانه بازیکنان ما در موقعیت‌های بوجود آمده کمی بی دقت بودند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل اصلی بی دقتی بازیکنان تیم نفت ناهماهنگی میان آنها بود، تصریح کرد: بازیکنان ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌اند.

مربی تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران افزود: شرایط نفت و گاز روز به روز بهتر می‌شود و ما در بازی‌های آینده این وعده را می‌دهیم که نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم واترپلو شهید شهبازی زنجان در پایان این دیدار اظهارداشت: تیم ما از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کرد و یکی از دلایل پیروزی ما استفاده خوب از موقعیت‌ها بود.

اکبر عرب دوست افزود: واترپلو نفت و گاز گچساران تیم خوبی دارد اما بازیکنان ما در این دیدار بهتر ظاهر شدند.

عرب دوست با انتقاد از عدم حمایت صداو سیما و اسپانسرها از لیگ برتر واترپلو اظهارداشت:واترپلو ایران در سطح بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند در سطح آسیا اول باشد ولی نیاز به حمایت بیشتری دارد.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام لطفا عكسهاي بازيكنان تيم واتر پلو شهرستانها را با ذكر نامشان مشخص شو د مخصوصا تيم نفت گچساران .مرسي

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها