نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1393 - 8:51
فرماندار گچساران گفت:امسال حدود 80 میلیارد ریال در راستای اجرای پروژه بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان اختصاص یافته که فاز نخست این پروژه تا اواخر دی‌ ماه به پایان می‌رسد.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به بازدید معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های نیمه‌کاره و در حال احداث این شهرستان‌ها، اظهار کرد: طی بازدید معاون پارلمانی وزیر راه و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس از پروژه‌های حوزه راه برنامه‌های خوبی برای پیشرفت این پروژه‌ها در نظر گرفته شد.

 

وی با بیان اینکه این شهرستان با روند خوبی در حال توسعه و پیشرفت است، تصریح کرد: طی سفر‌های مسئولان در دو سال گذشته پروژه‌ها و طرح‌های اجرایی راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد به گونه‌ای که امروز شاهد روند اجرای مطلوب آن‌ها در راستای خدمت‌گذاری به مردم هستیم.

 

رحیمی با بیان اینکه نظر معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی طی سفر خود به کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت و توسعه پروژه‌های اجرایی در گچساران و باشت مساعد بوده است، گفت: به امید خدا و تلاش مسئولان گچساران در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه راه و شهرسازی از جمله شهرهای توسعه‌یافته خواهد شد.

 

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های راه و شهرسازی در گچساران اظهار کرد: بیمارستان 100 تختخوابی تامین اجتماعی، مصلای نماز جمعه و مسکن مهر از جمله پروژه‌های مورد بازدید معاون پارلمانی وزیر راه بود که نظر مساعد بر روند توسعه آن‌ها اعلام شد.

 

فرماندار گچساران با اشاره به پروژه بیمارستان 100 تختخوابی تامین اجتماعی گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات مطلوب امسال حدود 80 میلیارد ریال در راستای اجرای پروژه بیمارستان تامین اجتماعی اختصاص یافته که فاز نخست این پروژه تا اواخر دی‌ ماه به پایان می‌رسد.

 

رحیمی با اشاره به دیگر پروژه حوزه راه و شهرسازی گچساران به دو بانده کردن محور گچساران بابامیدان تاکید کرد و گفت: این محور با اعتبار 220 میلیارد ریال پیش‌بینی شده که طی مدت 36 ماه به بهره‌‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها