نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1393 - 0:01
فرماندار گچساران جهت بررسی و برطرف کردن مشکلات آموزشی دانش‌آموزان از چند مدرسه این شهرستان به طور سرزده بازدید کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز طی بازدیدهای سرزده به ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان به طور سرزده از دبیرستان حضرت زینب (س) شهر دوگنبدان بازدید و از نزدیک وضعیت آموزشی دانش‌آموزان را مورد بازدید قرار داد و با دانش آموزان به گفت‌وگو پرداخت.

 

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با بیان اینکه نقش مهم تعلیم و تربیت در آینده دانش آموزان بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار کرد: دانش‌آموزان همانند یک لوح پاکی هستند که هرچه توسط معلمان به آن‌ها تعلیم داده شود در ضمیر آنها نقش بسته و تا پایان عمر ملکه ذهنشان می‌شود.

 

فرماندار گچساران با اشاره به حساسیت و جایگاه ارزشمند آموزش، افزود: معلمی یک شغل الهی و مقدس بوده که شکوفایی آینده یک جامعه وابسته به سطح آموزش و کیفیت سیستم آموزشی آن جامعه است.

 

رحیمی با بیان اینکه معلمی نقش پیامبرگونه است، ادامه داد: معلمان باید در زمان تدریس به دانش آموزان در انتخاب کلمات و در برخورد و روش زندگی خود بسیار دقت کنند زیرا هرگونه حرکت و صحبت آنان به الگویی برای دانش‌آموزان تبدیل می‌شود.

 

وی با تاکید بر موضوع تعلیم و تربیت برای نسل جوان و نوجوان تصریح کرد: با توجه به ابعاد مختلف تعلیم و تربیت برای نسل جوان و نوجوان، باید موضوع تربیت در کنار آموزش همگام شود زیرا که مدرسه نه تنها محل آموزش بلکه مکانی اجتماعی جهت تربیت فرزندان این خاک است.

 

فرماندار گچساران تحصیل را بهترین تفریح برای دانش آموزان دانست و بیان کرد: دانش آموزان باید با ترسیم آینده درخشان برای خود گامی در راستای آبادانی و پیشرفت و جامعه بردارند.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش گچساران در این بازدید با بیان اینکه یگانه راه سعادت تفکر است، گفت: خداوند در آغاز پیامبر اسلام را به خواندن امر نمود و این نشان از ارزش والای سواد آموزی و آموزش در پیشگاه پروردگار است.

 

وی افزود: راه رسیدن مسلمانان به قله‌های پیشرفت و تعالی، پیروی از کلام الهی و مجهز کردن خود به ابزار دانش و تفکر است که این مهم با ایجاد محیطی آرام جهت تحصیل و علم آموزی امکان‌پذیراست.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها