نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مهر 1393 - 19:45
در فصل جدید لیگ برتر هندبال مردان کشور رقم خورد
پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل صبای قم
تیم نفت وگاز گچساران در نخستین دیدار خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور با اقتدار از سد صبای قم گذشت.

به گزارش آفتاب جنوب،تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران عصر پنج شنبه در حضور تماشاگران پرشور گچسارانی توانست با نتیجه 33 بر 25 حریف سرسخت خود را ازمیان بردارد.

 

برای تیم نفت و گاز گچساران در این دیدار عارف علیزاده، غریب فراصت اصل، محمد حسین صالحی، بهرام رستمی، امین زلفی پور، احسان آرپناهی، کمال الدین سجادی، ایمان آرپناهی، نوید زمانی، مهرداد صادئب، میثم نوروزی، محمدعلی قاسمی، کیانوش پالاد، میثاق زارعی و فرزاد رستمی به میدان رفتند.

 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران پس از پایان این دیدار در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: تماشاگران نفت و گاز در این بازی سنگ تمام گذاشتند و تشویق های آنها جای تقدیر داشت.

 

مهران کیخایی افزود: این دیدار نخستین بازی ما درفصل جاری بود و توانستیم با ارائه یک بازی خوب همه تلاش را برای پیروزی به کار گیریم.

 

وی تصریح کرد: در این بازی اگر روی تک به تک‌ها بهتر کار می‌کردیم می‌توانستیم با نتیجه بهتری و با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم.

 

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران افزود: ما از قبل شناخت کافی از صبای قم داشتیم و این شناخت در پیروزی امروز ما تأثیرگزار بود.

 

برای تیم صبای قم هم در این دیدار رسول روحانی فرد، میثم نظری، حسام الدین بیگدلی، هادی طاهری، رضا سیندگر غلامی، ابراهیم هاشمی، سید امیر رضا اسماعیلی، سید مرتضی ابوترابی، سجاد عباسی، احمد فلاح، مهران بیدخام و سعید ابوالحسنی به میدان رفتند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

غریب فرصت اصل بهترین خط زن لیگ

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها