نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1393 - 21:17
فرماندار گچساران در پیامی سی امین سالروز تاسیس وزارت اطلاعات را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

به گزارش آفتاب جنوب،در این پیام آمده است.

                          بسمه تعالی

امروز پس از سه دهه مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در این نهاد مقدس ، اقتدار و امنیت  ایران اسلامی بزرگترین ارمغان وازدستاوردهای سترگ این حوزه می باشد که شاهد آرامش در جا جای ایران اسلامی هستیم .

بی شک امنیت کنونی کشور عزیزمان مرهون تلاش های بی وقفه و دلاوری های شجاعانه سربازان بی ادعا و گمنام انقلاب در وزارت اطلاعات می باشد.

همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خطاب به مسئولان و کارکنان دستگاه اطلاعاتی کشور فرمودند: “وزارت اطلاعات به همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ  اطلاعاتی در دنیای امروز است”.

نقش سربازان گمنام، همانند سربازان در خط مقدم جهاد حساس و کلیدی است که به عنوان چشم‌های بیدار و تیزبین جامعه در حفظ و حراست همه جانبه از کشور جانفشانی می‌کنند.

آسایش امروز جوانان ما حاصل تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر سربازان گمنام امام زمان(عج) است که جوانی خود را در این راه و هدف سپری کردند.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس وزارت اطلاعات و تعظیم به مقام شامخ شهیدان و جانبازان گمنام این وزارتخانه ،بویژه سربازان گمنام و ولایتمدار، زحمت کش و فعال شهرستان گچساران  امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج)و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت موفق و موید باشند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها