نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1393 - 21:15
فرماندار گچساران در پیامی روز جهانی عصای سفید را به روشن دلان ایران اسلامی ،بویژه روشندلان شهرستان گچساران و خانواده های گرانقدرشان تبریک گفت.

به گزارش آفتاب جنوب،متن این پیام بدین شرح است

.

                                          بسم الله الرحمن الرحیم

                الحمدلله رب العالمین و صل الله علی محمد و آله الطیبین الطاهرین.

بیست و سوم مهرماه، برابر پانزدهم اکتبر، روز جهانی عصای سفید نام گذاری شده است که به همین مناسبت تبریک و گرامی داشت فراوان خود را به محضر همه روشن دلان عزیز ایران و خانواده های گرانقدرشان تقدیم بدارم.

این روز بهانه ای است که سلامی دوباره بفرستم به روشندلان جامعه به آنها هر چند دیدگانشان نمی بیند اما قلبشان پر است از بصیرت و بینایی.

همانگونه که حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) فرمودند: “کور آن نیست که چشمش نابینا باشد، کور آن است که دیده بصیرتش کور باشد.

به رسميت شناختن افراد نابينا به عنوان اعضاء مفيد و موثر جامعه و لزوم دستگيري از آنان در فرهنگ ديني و ملي ما اهميت بسزايي دارد؛همه افراد حتی آنهایی كه از سلامت جسمی برخوردار هستند دارای نقص هستند ، تاكید كرد: داشتن سلامت جسمی برای نیل به اهداف متعالی كافی نیست و باید روحیه امید بخشی و امید آفرینی در وجود فرد باشد.

باید معلولان به داشتن استقلال و ایستادن روی پای خود باور داشته باشند و با امید به آینده در افقی روشن و امیدوار گام بردارند.این روز، روزیست که باور داشته باشیم روشندلان عزیز بخش بزرگ، زنده و پویای جامعه هستند. که  باید با این عزیزان همنشین بود تا به هوش سرشارشان پی برد.

روشندلان شهرستان ما بحمدالله ، در تمام زمینه ها تحصیل کرده و با فرهنگ هستند و الگویی برای ما که چشم ظاهر داریم هستند و در عرصه های مختلف اعم از ورزش، هنر، تحصیل و ...، هیچ چیز از افراد سالم کم ندارند.

اين جانب فرارسيدن اين روز را به تمامي روشندلان و روشن ضميران عزيز صميمانه تبريک عرض نموده و اميدوارم در پرتو همدلي و همياري در پرتو تعاليم اسلامي و اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بتوانيم در تعالي و پيشرفت اين عزيزان و سرمايه هاي ارزشمند ميهن اسلامي مان سهيم باشيم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها