نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مهر 1393 - 17:55
رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران گفت: هیئت‌های مذهبی در خط مقدم جبهه فرهنگ دینی قرار دارند.

به گزارش آفتاب جنوب،محمد رمضانی رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران ظهر امروز طی دیدار و نشست با فرماندار این شهرستان با اشاره به نزدیک شدن ایام محرم‌ از برنامه‌های ویژه این ماه از جمله همایش عاشورایی، اعزام مبلغ و مبلغه به هیئات و مساجد، اعزام  مربیان و فعالان قرآنی به هیئات مذهبی و قرآنی در سطح این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه از جمله اهداف شورای هیئات مذهبی گچساران بررسی آسیبهای اجرایی و محتوایی مراسمات مذهبی در هیئات است، افزود: واکنش صحیح و به موقع نسبت به جریانات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی می‌تواند گام موثری در جلوگیری از انحرافات و ترویج بدعت‌ها باشد.

رئیس شورای هیئات مذهبی گچساران بر لزوم برگزاری دوره‌ها و همایش‌های آموزشی ویژه هیئات و تغذیه فکری در راستای ارتقای معرفت دینی مخاطبان در آینده تاکید کرد.

رمضانی توجه به فعالیت‌های قرآنی در هیئات مذهبی را مورد تأکید قرارداد و گفت: این کار با تلاوت آیاتی از کلامالله مجید در ابتدای محافل عزاداری آغاز خوبی است و دامنه این حرکت با برپایی جلسات روخوانی و روان‌خوانی و تفسیر قرآن کریم و نیز برگزاری دوره‌های آموزش مربیان قرآنی در هیئات مذهبی توسعه خواهد یافت.

وی از برنامه‌ریزی هیئات با نظارت شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان گچساران خبر داد و افزود: آماده‌سازی مساجد و حسینیه‌ها و تکایا برای استقبال از ماه محرم از اولویت‌های این شورا است.

وی در پایان ضمن ارائه گزارشی ازفعالیت‌های شورای هیئات مذهبی تعامل دستگاهها و نهادها با شورای هیئات مذهبی را درجهت تشویق و پیشبرد اهداف شورا مؤثر دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولان در جهت حمایت و پشتیبانی از هیئت‌های مذهبی شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها