نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1393 - 23:05
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) جهت همکاری با ایجاد و تشکیل 24 نمونه طرح اشتغالزایی در گچساران موافقت و اعلام همکاری نموده است.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون عصر امروز در جلسه نشست بررسی طرح‌های اشتغالزایی گچساران که با حضور اصغر نوراله‌زاده مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع)، فرماندار گچساران و جمعی از کارآفرینان گچسارانی برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل این نشست بررسی چند موضوع مهم در شهرستان از جمله در بخش تولید اقلام مورد نیاز شرکت نفت این شهرستان، بررسی مشکلات کارگروه اشتغال بانوان و ایجاد چند طرح تولیدی در راستای پیشرفت شهرستان بوده است.

 

وی افزود: از جمله نتایج مهم این جلسه افزایش سقف منابع اختصاصی حوزه استان تا 50 درصد بوده که از مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) انتظار و خواسته شد که سهم شهرستان را به لحاظ پوشش مناطق محروم تا 70 درصد افزایش دهد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل  کارگروهی متشکل از شرکت نفت، فنی و حرفه‌ای، صندوق مهر امام رضا(ع) و فرمانداری گچساران طی این نشست، تصریح کرد: با ایجاد این کارگروه تلاش خواهیم کرد در راستای  برطرف کردن مشکلات خرید اقلام موردنیاز شرکت نفت این شهرستان با تولید در خود شهرستان گام موثری برداشته شود.

 

تاجگردون بیان کرد: بحث آموزش و تولید تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در گچساران از دیگر دستاوردهای این نشست بوده که با پشتیبانی صندوق مهر امام رضا(ع) دستگاه‌های موردنیاز را در اختیار خواهیم گرفت.

 

وی ادامه داد: با آموزش و پشتیبانی در راستای تراش سنگ‌های قیمتی در این خصوص جهت اشتغالزایی و ایجاد بازار با همکاری صندوق مهر امام رضا(ع)سرمایه‌گزاری خواهد شد.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به سفر بازرس خانم از صندوق مهر امام رضا(ع) جهت پیگیری مشکلات اشتغال بانوان این شهرستان، بیان کرد: بازرس معرفی شده طی یک هفته جهت ساماندهی و پیگیری مشکلات امور اشتغال بانوان در گچساران مستقر خواهد شد که امید است بانوان کارآفرین گچسارانی طی مدت مذکور با همراه‌سازی و پوشش بانوان شهرستان باشت گام‌های موفقیت‌آمیزی در این فرصت به وجود آمده بردارند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صندوق مهر امام رضا(ع) جهت همکاری با ایجاد و تشکیل 24 نمونه طرح اشتغالزایی در گچساران موافقت و اعلام همکاری نموده است.

 

تاجگردون در پایان خاطرنشان کرد: با ایجاد 24 طرح اشتغالزایی مذکور بیش از 500 نفر در این شهرستان اشتغالزایی خواهند شد

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

به نظر بنده برای ایجاد طرح اشتغالزایی کوچک از کارگاه های زودبازده شهری وروستایی استفاده شود به خصوص کارگاه های مواد غذایی برای مثال اشتغالزایی در روستا می توانند با هزینه اندک و تسهیلات کافی از کارگاه ها استفاده کنن برا مثال روستاهای شهرستان باشت می توانن کارگاه مثلا ترشیجات بروشکه یا کارگاه تولید سماق که این حداقل دو طرح می باشد که روستاییان می توانند با کاشت بیشتر این ها برای خودشان اشتغالزایی کنند
آقای تاجگردون لطفا در زمیته صنعتی نفت وگاز اشتغالزایی کنید نه اینکه تسهیلات به نظر بنده اکثر این جوانان شهرستان تحصیلات عالیه دارند و نه دنبال تسهیلات هستن بنده نسبت به شما انتقاد دارم شما پنج بار به یکی از روستاهای باشت سر زدید و طرح هایی رو هم اعلام کردید اقای تاجگردون دو روز پیش هم اومدید اونجا فقط آمدید جلوه نمایی کردید و دوباره هم قول هایی دادید و گفتید هفته بعد یکی از طرح ها شروع میشه بنده نمیگم نمایندگان قبلی چیکارا کردن بروید از خودشان سوال کنید به والله هیچ کاری در این سه سالی که شما بودید صورت نگرفته تو که میگفتی من بودجه میارم پس کجاست چی شد آیا مدیرات ضعیفا چرا عوضشون نمیکنی چرا از استعداد های شهر استفاده نمیکنید.
به خون همون شهیدت قسم هرکی تا میتونی آشنای خودش میبره سرکار ، کسی که آشنا نداره باید بره بمیره
به نظر من که آقای نماینده یه آدم بی منطق تعصبی و افراطی حزبی هست که عمل گرایی خوبی فقط برای هم حزبی های خودش داره و هیچ پاداشی جز معادله قدرت بین حزبی برای شهرستان گچساران و باشت نه دارد و نه خواهد داشت

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها