نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1393 - 22:53
سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان این که مهم‌ترین مشکل فرودگاه گچساران بحث سوخت‌رسانی و نداشتن منبع ذخیره سوخت است،گفت:طی جلسه ای مقرر شد که اگر این شرکت نتوانست بلیت پرواز 27 مهر ماه را تامین کند، استاندار با تامین بلیت‌های مورد نظر از لغو پرواز جلوگیری کند.

احمد پورهادی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به جلسه پیگیری مشکلات طرح‌های عمرانی گچساران و بحث‌های مطرح شده در این جلسه نسبت به فرودگاه این شهرستان ،اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل فرودگاه گچساران بحث سوخت‌رسانی و نداشتن منبع ذخیره سوخت است که تاکنون طی جلسات متعددی در راستای برطرف کردن مشکلات رایزنی‌هایی انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه جهت اجرای فاز دوم فرودگاه شامل افزایش پرواز، ایجاد پرواز درشب و احداث ترمینال، 49 میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: تامین اعتبار جهت خرید منبع سوخت‌رسانی و اجرای فاز دوم بسیار ضروری است.

 

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به سخنان مسئولین مبنی‌ بر لزوم همکاری بیشتر این شرکت در راستای ایجاد و افزایش پروازها ،بیان کرد: شرکت نفت هیچ‌گونه تعهد و مجوزی جهت کمک و خرید بلیت این‌گونه پروازها را ندارد.

 

پورهادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شرکت نفت و گاز گچساران تاکنون در اجرای پروژه‌های مختلف شهرستان نه تنها همکاری کرده، بلکه بار سنگین وظایف را بردوش کشیده است، اما پروژه‌های نفتی اولویت‌بندی شده و آنچه در طرح تولیدی است، اولویت دارد.

 

وی با بیان اینکه ماشین سوخت‌رسان بیش از 700 میلیون تومان است، گفت: بحث خرید مشخص نیست و اگر هواپیمای فوکر 100 تامین بلیت شود، سوخت‌رسانی موقت انجام خواهد شد.           

 

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه مکاتبات لازم را جهت تامین سوخت و بلیت هواپیما تا پایان مهر ماه امسال انجام خواهیم داد، اظهارکرد: طی جلسه مذکور مقرر شد که اگر شرکت نفت گچساران نتوانست بلیت پرواز 27 مهر ماه را تامین کند، استاندار با تامین بلیت‌های مورد نظر از لغو پرواز جلوگیری کند.

 

پورهادی تصریح کرد: شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران تنها با اجاره ماشین سوخت‌رسان توان همکاری با فرودگاه را داشته و اجرای فاز دوم آن با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها امکان‌پذیر است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

به امید روزی که فرودگاهی در شان مردم شریف گچساران داشته باشیم.با تشکر

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها