نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. مهر 1393 - 20:27
سرمربی تیم فو تبال نفت و گاز گچساران گفت: آلومینیوم هرمزگان در زمین مسابقه حرفی برای گفتن نداشت و داور بایک قضاوت نادرست یک امتیاز را به این تیم هدیه کرد.

عباس چمنیان صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب,با اشاره به دیدار تیم نفت و گاز گچساران با آلومینیوم هرمزگان در هفته دوم لیگ دستهاول فوتبال کشور گفت: تیم آلومینیوم هرمزگان در زمین مسابقه حرفی برای گفتن نداشت و داور بایک قضاوت نادرست یک امتیاز را به این تیم هدیه کرد.

 

چمنیان افزود: داور قبل از صحنه پنالتی باید خطا می‌گرفت ولی این کار را نکرد و اشتباه تأثیرگزار داور سبب شد که پیروزی این دیدار را در دقایق پایانی با تساوی عوض کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ما امروز در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و توانستیم موقعیت‌های گلزنی خوبی به دست آوریم و اگر شانس با ما یار بود، پس از زدن گل اول، ما گل‌های بیشتری می‌توانستیم به ثمر برسانیم.

 

چمنیان در ادامه با اشاره به اینکه تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان برای کسب یک امتیاز به گچساران آمده بود،افزود:بازیکنان ما در این بازی تلاش‌های زیادی کردند و با جان و دل بازی کرده و نمایش خوبی ارائه دادند.

 

وی گفت: در مجموع تیم ما خیلی خوب کار کردو ما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل، فرصت لازم داریم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهارکرد: هواداران امروز ما راتنها نگذاشتند و این حمایت آنها تاثیر بسیاری در روحیه بازیکنان داشته است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها