نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مهر 1393 - 10:08
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران ازآغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور از 25 مهرماه سال جاری خبرداد.

محمدرضا یزدانشناس صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ازآغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور از 25 مهرماه سال جاری خبردادواظهارکرد: این دوره از مسابقات در پنج گروه شش تیمی آغاز و تیم های اول و دوم از هر گروه به مرحله دوم مسابقات صعود می کنند .

 

وی افزود: مرحله دوم مسابقات لیگ برتر نوجوانان به صورت مجتمع برگزار و در نهایت دوتیم از هر گروه به مرحله پایانی صعود کرده و در یک گروه مسابقات را انجام می دهند تا تیم های اول تا سوم مشخص شود.

 

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران تصریح کرد: نحوه قرار گیری تیم ها در مسابقات به صورت ضربدری خواهد بود و از هرگروه یک تیم به مسابقات مناطق فصل 95-94 سقوط می کند.

 

یزدانشناس افزود: به منظور حضور بیشتر بازیکنان در مسابقات پیشنهاد شد که تعداد تعویض ها در مسابقات لیگ نوجوانان به 5 تعویض ارتقا پیدا کند که بعد از تایید کمیته مسابقات متعاقبا نحوه تعویض ها اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است قرعه کشی لیگ برتر فوتبال نوجوانان به شرح زیر است:

گروه 1: عالی حرفه ای مشهد – پدیده ساری – دانش فریدونکنار – شموشک گلستان – متین بابل – پدیده مشهد

گروه 2: ملوان انزلی – شهرداری تبریز – شهرداری لاهیجان – داماش گیلان – تراکتورسازی تبریز – دخانیات گیلان

گروه 3: مقاومت تهران – شهرداری همدان – صبای قم – پتوی لاله اصفهان – پور البرز – تیم ششم متعاقبا اعلام می شود( به دلیل عدم آمادگی تیم استقلال تهران و عدم ارسال مدارک توسط این تیم، تیم صنعت نفت آبادان که با رای کمیته استیناف مجوز حضور در مسابقات را دارد، بعد از تایید کمیته مسابقات در این گروه قرار خواهد گرفت.)

گروه 4: مس کرمان – ذوب آهن اصفهان – البدر بندر کنگ – آلومینیوم هرمزگان – سپاهان اصفهان – استیل یزد

گروه 5: فولاد خوزستان – برق شیراز – فجر سپاسی شیراز – نفت و گاز گچساران – حافظ شیراز – شاهین بوشهر

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

حیف این همه پول بیت المال
ی!کدام پول؟؟؟شفاف بگو اگر مردب!
جناب ناشناس؟؟؟ كدام پول بيت المال اگر سراغ داري خبر كن....اين تيم كمترين هزينه ممكن را دارد.ودر سطح ليگ برتر حضور دارد تا ريشه فوتبال اين شهر و استان خشك نشود.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها