نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1393 - 19:34
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند نامطلوب در برخی پروژه‌های ارتباطی گچساران گفت: جای تأسف است که هنوز پس از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز یک ریال در جاده بویراحمد گرمسیر در گچساران کار نشده است.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون عصر امروز در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی گچساران که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران کل استانی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در بخشی از سخنان خود ضمن انتقاد از روند نامطلوب در برخی پروژه‌های ارتباطی گچساران ،گفت: طی دوسالی که افتخار خدمتگزاری به مردم گچساران و باشت را دارم یک‌ قدم از سمت آبریگون به گچساران در حوزه راه کار نشده است.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اعتبارات میلیاردی برای این پروژه تعریف شده است، تصریح کرد: با گذشت دو سال هنوز حتی یک ریال در این محور کار نشده در حالی که انجام این پروژه با یک صورتجلسه آغاز می‌شود.

 

تاجگردون با بیان این‌که من خیلی تحمل دارم که در این جلسات حضور پیدا می‌کنم، گفت: پروژه‌ای که با امضای وزیر راه شهرسازی و قول مساعد من و دریافت اعتبار تعریف شده هنوز یک قدم و یک ریال در آن کار نشده است که این امر جای تأسف دارد.

 

وی ادامه داد: جای تأسف است که هنوز پس از 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز یک ریال در جاده بویراحمد گرمسیر در گچساران کار نشده است.

 

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه جاده گچساران به بابامیدان یکی از محورهای مهم و پرتردد کشور است،افزود:این محور امسال دارای رشدی بالا در مرگ و میر نسبت به دیگر نقاط کشور بوده است.

 

گفتنی است در این نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان و مسئولان مربوطه نیز ضمن پاسخگویی و بیان برخی موانع قول مساعد برای آغاز این پروژه را دادند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

بهتره به این آقای به ظاهرجنتلمن بگیدهروقت شماواطرافیانتون سیرشدین ازاینهمه برداشت وپارتی بازی اونوقت ادعاکن به فکراین شهرستان ومردمش هستی لازم به سیاه نمایی وسیاه کاری نیست...خداروشکرمردم خودشون همه چیزرومیبینن ومیدونن ودرجهالت بسرنمیبرن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها