نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1393 - 19:22
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: گچساران دارای هشت پروژه در حوزه آب هر یک با اعتباری بالای 100 میلیون تومان است.

به گزارش آفتاب جنوب،علی داودی مهر عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی گچساران که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت، مدیران کل استان و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع 10 پروژه‌ عمرانی آب منطقه‌ای گچساران، هشت پروژه آن دارای اعتبار بالای 100 میلیون تومان است.

 

وی با بیان اینکه 28 میلیارد تومان اعتبار مصوب جهت طرح‌های عمرانی داریم، افزود: از جمله طرح‌های مهم آبرسانی گچساران طرح مشترک سد شیو شهرستان‌های گچساران و باشت، ساماندهی آب اراضی امامزاده جعفر، ماهور باشت، دشت لیشتر، رینگ مخازن شهری دوگنبدان، پروژه آب‌رسانی دژسلیمان، آبرسانی روستای دیل، ساماندهی رودخانه خیرآباد و ناصرآباد است.

 

معاون طرح توسعه آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبار همه طرح ‌های عمرانی با مقیاس بالای 500 میلیارد تومان بوده که بزرگترین پروژه آن سد شیو است.

 

داودی خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب ماهور باشت که یک طرح ملی بوده در سال 91 آغاز به کار کرد و پیش‌بینی شده است که در سال 94 به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

وی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل این پروژه را 110 میلیارد تومان برشمرد و بیان کرد: تاکنون جهت اجرای پروژه 16 میلیارد تومان هزینه شده است.

 

داودی در ادامه با اشاره به پروژه آبرسانی منطقه امامزاده جعفر(ع)گفت: این پروژه از سال گذشته تاکنون از روند خوبی برخوردار بوده که با توجه به اهمیت پروژه نیازمند تامین اعتبارات ویژه است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها