نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مهر 1393 - 18:24
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمدگفت: در خصوص آبرسانی به گچساران از سد کوثر افزون بر سه میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش آفتاب جنوب،حسن نوروزی عصرامروز در نشست پروژه‌های عمرانی گچساران که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی وهمچنین مسئولان روستایی و شهری آبفای شهری دوگنبدان برگزار شد،با اشاره به اعتبارات حوزه آبفا در گچساران اظهارکرد:از منابع کل استان از مجموع 70 میلیارد ریال، گچساران افزون بر 4.2 میلیارد تومان اعتبارات استانی به آب اختصاص یافته است.

 

نوروزی افزود: در این خصوص افزون بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان برای خط انتقال آب گچساران اختصاص یافته است.

 

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای پمپاژ آب رودخانه دیل برای تأمین اراضی کشاورزی در حوزه گچساران اختصاص یافته است.

 

نوروزی اظهار کرد: در خصوص آبرسانی به دوگنبدان از سد کوثر افزون بر سه میلیارد ریال نیز در نظر گرفته شده است.

 

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به پروژه‌‌های حوزه آب گچساران، گفت: حدود 10 پروژه آب منطقه‌ای وجود دارد که از این تعداد هشت پروژه بالای  100 میلیون تومان اعتبار دارد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام به همه مسولین خسته نباشید میگم و ی سوال داشتم چرا نمی توان از آب سد برای آبیاری زمینهای اطرافش استفاده کرد، دشت های مناسبی اطراف دریاچه هست که می توان از آنها استفاده کرد.ممنونم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها