نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. مهر 1393 - 9:39
رئیس اداره ثبت احوال گچساران با اشاره به وقایع چهارگانه ازدواج، طلاق، تولد و مرگ در شش ماه امسال نسبت به سال گذشته در این شهرستان گفت: در شش ماه نخست امسال آمار ازدواج در گچساران نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته و در این مدت واقعه طلاق نیز یک درصد کاهش یافته است.

عطاء گرجی‌نژادصبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به وقایع چهارگانه در شش ماه نخست سال جاری اظهار کرد: آمارها نشان‌ می‌دهد که وقایع چهارگانه ازدواج، طلاق، تولد و مرگ در شش ماه امسال نسبت به سال گذشته تغییرات محسوسی داشته است.

 

وی افزود: در شش ماه نخست امسال آمار ازدواج در گچساران نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

 

گرجی‌نژاد تصریح کرد: در این مدت واقعه طلاق نیز یک درصد کاهش یافته اما وفات 13 درصد افزایش داشته و ولادت نیز با کاهش سه درصدی مواجه بوده است.

 

رئیس اداره ثبت احوال گچساران عنوان کرد: تعداد کل واقعه ازدواج در شش ماه نخست امسال 954 مورد بوده که  698 مورد شهری و 256 مورد نیز در روستاها به وقوع پیوسته است.

 

گرجی‌نژاد ادامه داد: در شش ماه نخست امسال 210 مورد طلاق روی داده که از این تعداد 166 مورد در شهر و 44 مورد نیز در روستاها صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: تعداد ولادت در شش ماه نخست امسال یک‌هزار و 204 مورد بوده که 920 مورد در شهر و 284 مورد نیز در روستاها بوده است.

 

گرجی‌نژاد آمار وفات را 239 مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد 165 مورد در شهر و 74 مورد نیز در روستا اتفاق افتاده است.

 

رئیس اداره ثبت احوال گچساران یادآور شد: عمده دلایل فوت در شش ماه نخست امسال با 33 درصد بر اثر پیری، 21 درصد سکته قلبی و مغزی، 9 درصد سرطان، پنج درصد عوارض اعتیاد، 20 درصد تصادفات و دیگر اتفاقات و 12 درصد نیز به دلیل دیگر بیماری‌‌ها بوده است.

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

هی مبارک، هی مبارک، هی مبارک

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها