نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مهر 1393 - 0:37
فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به کاهش جرائم در شش ماهه اول سال‌جاری در این شهرستان ،گفت: نزاع‌های دسته جمعی 25 درصد و تجاوز به عنف 100 درصد طی شش ماهه اول سال‌جاری نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

سرهنگ علی‌کرم بازیان صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیی آفتاب جنوب،با اشاره به کاهش جرائم در شش ماهه اول سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل درگچساران ،گفت: کاهش 31 درصدی سرقت، کاهش 100 درصدی سرقت‌های مسلحانه و کاهش 17 درصدی تیراندازی از جمله عوامل و نشان از زحمت و تلاش‌های  ناجا طی شش ماهه اول سال جاری دراین شهرستان است.

 

وی افزایش کشف هزار و 477 درصد مواد مخدر را از جمله عملکرد  ناجا از ابتدای سال‌جاری تاکنون برشمردو گفت: نزاع‌های دسته جمعی 25 درصد و تجاوز به عنف 100 درصد طی شش ماهه اول سال‌جاری نسبت به سال گذشته در گچساران کاهش یافته است.

 

فرمانده  انتظامی گچساران خاطرنشان کرد: افزایش 44 درصدی دستگیرشدگان در بحث کلیه جرائم از دیگر عملکرد مطلوب ناجا در گچساران بوده است.

 

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 68 درصد از سرقت‌های به وقوع پیوسته منجر به کشف شده است.

 

بازیان کل تماس‌های برقرار شده با مرکز فوریت‌های پلیسی 7 هزار و 537 تماس و تعداد تماس‌های عملیاتی را 2 هزار و 405 تماس دانست و گفت: تعداد تماس‌هایی که توسط اپراتورهای 110 ارشاد و راهنمایی شده یک هزار و 708 تماس بوده است.

 

فرمانده انتظامی گچساران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تماس‌های غیرقابل رسیدگی 351 تماس و تعداد مراجعین حضوری به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها 3 هزار و 73 نفربوده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها