نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1393 - 7:33
فرماندارگچساران گفت:طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مسئولان، برخورد با قاچاقچیان سوخت و فرآورده‌های نفتی در شهرستان تشدید و در این راستا با افراد سودجو و فرصت‌طلبی که سرمایه ملی کشور را به یغما می‌برند برخورد جدی خواهیم کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،ظهر امروز جلسه کمیته سوخت شهرستان گچساران با حضور فرماندار و ادارات ذیربط در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

عبدالرحیم رحیمی در این جلسه با اشاره به نیاز روستائیان و عشایر این شهرستان به سوخت در ایام زمستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه گچساران از جمله شهرستان‌های استان است که تعدادی از بخش‌های آن از نعمت گاز برخوردار نبوده، در این راستا مسئولان مرتبط باید در تخصیص سهمیه سوخت و حمایت ویژه از روستائیان و عشایر در فصل سرد سال، همکاری‌های لازم را انجام دهند.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته در دو بخش خانگی و کشاورزی به روستائیان سوخت مناسب اختصاص یافت، افزود: امید است امسال نیز این روند به نحو مطلوب ادامه داشته باشد.

 

رحیمی با تأکید بر صرفه‌جویی و اصلاح بهینه الگوی مصرف و با اشاره به شرایط خاص منطقه و جایگاه استراتژیک گچساران و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر ترانزیتی، ادامه داد: مسئولان باید اهتمام ویژه در فرآهم‌آوری تمهیدات لازم در زمینه جایگاه‌های سوخت شهرستان انجام دهند.

 

فرماندار گچساران خواستار همکاری مردم و مسئولان اجرایی در راستای جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه شد و بیان کرد: بخشدار مرکزی گچساران نسبت به هماهنگی دهیاران در معرفی افراد و متولیان توزیع سوخت به مناطق روستائی و عشایر همکاری و اقدام کرده تا سوخترسانی در این ایام زمستان به خوبی انجام شود.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده با مسئولان، برخورد با قاچاقچیان سوخت و فرآورده‌های نفتی در شهرستان تشدید و در این راستا با افراد سودجو و فرصت‌طلبی که سرمایه ملی کشور را به یغما می‌برند برخورد جدی خواهیم کرد.

 

وی با اشاره به مصوبات این جلسه، عنوان کرد: طی نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد سوخت زمستانی امسال برای  روستاها و عشایر شهرستان توسط اداره تعاون روستایی، امور عشایر، جهادکشاورزی و شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های کشاورزی تامین شود.

 

مدیر اداره جهادکشاورزی گچساران در این جلسه با بیان اینکه نسبت به جایگاه CNG شهرداری تعیین و تکلیف شود، اظهار کرد: در زمینه سوخت کشاورزی در این شهرستان مدیریت خوبی در راستای بهینه‌سازی سوخت صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه سال 92  در سه ماهه اول 550 هزار و 700 لیتر سوخت در زمینه کشاورزی مصرف شد،خاطرنشان کرد: این میزان در سال 93 در سه ماهه اول به 500 هزار و 800 لیتر رسید که 10 درصد کاهش یافت.

 

مهدی‌پور یادآور شد: در سه ماهه دوم سال 92 مقدار 349 هزار و 940 لیتر در بخش کشاورزی استفاده شد که این مقدار در سه ماهه دوم سال 93 به 246 هزار و 650 لیتر تقلیل یافته و با مدیریت صحیح در راستای بهینه‌سازی سوخت تاکنون 30 درصد کاهش مصرف سوخت در بخش کشاورزی گچساران داشته‌ایم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

درو کن.......

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها