نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1393 - 7:29
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
بهره برداری از 4 کتابخانه عمومی در کهگیلویه و بویر احمد در دهه فجر
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح چهار کتابخانه عمومی در کهگیلویه و بویر احمد در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،زینب قربانی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید کتابخانه‌های عمومی گچساران که با حضور فرماندار گچساران، مدیران کتابخانه‌های عمومی  شهرستان‌های گچساران و باشت و دیگر مسئولان شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، این نام‌گذاری باید برای مسئولان فرهنگی و به تبع آن مسئولان نهاد کتابخانه‌ها سرمشق و سرلوحه کار قرار گیرد.

 

وی با اشاره به 10 سال مدیریت سابق رئیس کتابخانه‌های عمومی گچساران، افزود: از زمان فعالیتم در کتابخانه‌های عمومی به عنوان کارشناس تا به امروز که به عنوان خادم مردم  مدیریت را بدست گرفتهام، سیدفاضل شکرالله‌زاده بارها درخواست استعفا خود را با این تفکر که مدیریت باید بدست جوان‌ترها برسد مطرح کرده اما به دلیل مدیریت خوب وی، تا به امروز در برابر این درخواست ایستادگی کردیم.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد تعاون و تعامل مطلوب با دیگر دستگاه‌های اجرایی را از جمله ویژگی مثبت و عامل موفقیت شکرالله زاده در 10 سال مدیریت این نهاد دانست و تصریح کرد: امید است که کورش حسنی گوهرگان رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی گچساران عملکرد مطلوب و مثبت مدیریت قبل را در جهت مسیر رشد و بالندگی نهضت کتابخانه قرار دهد.

 

قربانی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی توسط یک انجمن مدیریت می‌شود، از انجمن کتابخانههای عمومی گچساران به علت اینکه تاکنون همیشه در استان مقام اول را داشته است، تقدیر کرد.

 

وی گفت: باتوجه به اینکه گچساران تاکنون از لحاظ  فعالیت فرهنگی و قانون کتابخانه‌ها در استان مقام اول را به خود اختصاص داده باید در راستای ادامه این روند و تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری همچنان این مقام را حفظ کند.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، رویکرد جدید به امانت بردن کتاب‌ها توسط دانش‌آموزان و استفاده از محیط کتابخانه برای کسب علم توسط دبیرکل جدید در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را یادآور شد و عنوان کرد: انتظار می‌رود که کتابخانه‌ها محل امنی جهت گسترش علم و دانش شود.

 

قربانی خاطرنشان کرد: کتابخانه‌ها را باید از فضای تکراری تنها کتاب به امانت بردن خارج کرده و با تشکیل کانون‌های مختلف فرهنگی به پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان و در راستای آن رشد و بالندگی کتابخانه‌های عمومی باشیم.

 

وی با بیان اینکه 60 باب کتابخانه عمومی در کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت است، اذعان کرد: اکنون 9 پروژه در حال احداث داریم که چهار پروژه آن تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها