نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1393 - 7:11
فرماندار گچساران با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر در گچساران و عملکرد آتش‌نشانان این شهرستان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان گچسارانی در آتش‌سوزی‌های اخیر در این شهرستان همکاری و فعالیت چشم‌گیری داشتند که شایسته تقدیر و تشکر است.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ضمن تبریک به مناسبت روز ایمنی اظهار کرد: هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی بوده که این روز را به جامعه آتش‌نشانان گچساران تبریک عرض می‌کنم.

 

وی افزود: روز ایمنی و آتش‌نشانی بهانه‌ای برای گرامیداشت انسان‌هایی است که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش مردم می‌گذرند.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه تلاش و فعالیت پرسنل آتش‌نشانی در راستای خدمت‌رسانی به خلق دارای اجر الهی است، بیان کرد: فعالیت و خدمات نیروهای امداد و نجات، فداکاری و از خودگذشتگی و نوعی عبادت بوده و اجری معنوی و الهی دارد.

 

رحیمی با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر در گچساران و عملکرد آتش‌نشانان این شهرستان خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان گچسارانی در آتش‌سوزی‌های اخیر در این شهرستان همکاری و فعالیت چشم‌گیری داشتند که شایسته تقدیر و تشکر است.

 

وی با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل همه اقشار در مهار آتش‌سوزی‌ها خواستار تعامل و همکاری اقشار مختلف با آتش‌نشانان در هنگام وقوع آتش‌سوزی‌ها شد و گفت: شناخت و همکاری مردم از اهمیت تلاش‌های آتش‌نشانان در لحظات وقوع آتش‌سوزی و ایجاد فضای مطلوب برای تسهیل در عبور و مرور خودورهای آتش‌نشانی، نقش بسیار مهمی در کنترل و مهار به موقع آتش و جلوگیری از وقوع خسارات بیشتر می‌شود.

فرماندار گچساران با بیان اینکه آتش‌نشانان سفیران ایستادن و سرخ زیستن در میان شعله‌های سوزان آتش هستند، تأکید کرد: ایمنی، مصونیت در برابر آسیب‌های ناشی از حوادث بوده که البته در مهار آتش‌سوزی‌ها نیز رعایت ایمنی به عنوان یک اصل، لازم و ضروری است.

 

رحیمی آموزش‌های اولیه ایمنی برای به حداقل رساندن خسارات در کارها را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: در مناطق عملیاتی و کارهای سخت و فیریکی، رعایت مسائل ایمنی همچنین آموزش ضروریات و ملزومات مسائل ایمنی باید جدی گرفته شود.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از خدمات کلیه آتش‌نشانان خدوم و زحمتکش گچساران، هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و ایمنی را تبریک گفت و عنوان کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه آتش‌نشانان فداکار شهرستان از خداوند متعال توفیق روزافزون برای این تلاشگران عرصه ایمنی را دارم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها