نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مهر 1393 - 23:30
فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی از حضور مردم ولایت مدار این شهرستان در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس که با نمایش اقتدار و شکوه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج همراه بود تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاریدر پیامی از حضور مردم ولایت مدارگچساران در مراسم آغازین هفته دفاع مقدس که با نمایش اقتدار و شکوه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج همراه بود تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است.

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی

و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است .                امام خامنه ای (مدظله العالی)

مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان گچساران

سلام علیکم

 پایان شهریور ماه هر سال یادآور رشادتها و دلاوری های مردان مردی است  که در دوران هشت ساله دفاع مقدس با بذل جان شیرین خود از عزت ، شرافت و کرامت این کیان آسمانی دفاع کردند. و آینه تمام نمای جانبازی و فداکاری برای اعتلای ارزشهای انسانی است. جنگ تحمیلی تنها ستیز بر سر تصاحب آب و خاک یک ملت نبود، بلکه نبردی نابرابر برای نابودی جریان بیداری ملتهای ستم کشیده و ایجاد اختلاف و برافروختن آتش کینه و دشمنی در عالم اسلام بود و درنتیجه طولانی تر نمودن حیات ننگین و نامشروع رژیم کودک کش و جنایتکارصهیونیستی بود. نبرد نابرابر و جنگ تحمیلی توطئه ای طراحی شده برای از بین بردن قدرت معجزه آسای ولایت فقیه و رهبری جهان شیعه و از طرفی کشته شدن هر چه بیشتر شیعیان عراق و ایران به دست یکدیگر بود و حامیان ننگین و بی حیای صدام جنایت پیشه ، سردمداران وابسته حاشیه خلیج فارس و در رأس آنان وهابیت تکفیری و تروریست پرور بودند. همانان که اکنون نیز حامی اصلی گروههای تکفیری از قبیل داعش ، النصره و ... هستند.

 

  اینجانب ضمن عرض ارادت و تعظیم به ساحت مقدس شهیدان والا مقام دوران دفاع مقدس ، خصوصا شهیدان شهرستان گچساران و خانواده های معظم شهداء، آزادگان و جانبازان و ایثارگران، این ایام با شکوه را به همراه آغاز فصل بهار تعلیم و تربیت به محضر شما مردم شریف، حما سه ساز و قهرمان پرور تبریک و تهنیت عرض مینمایم و به خاطر وجود چنین مردمی در این خطه از میهن اسلامی، جبهه شکر به آستان ربوبی می سایم.

 

در پایان از حضور باشكوه شما مردم ولایتمدار بویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، پیشکسوتان جهاد و شهادت، روحانیت معزز، امام جمعه محترم، فرماندار محترم، فرمانده محترم انتظامی شهرستان،اعضای محترم شورای تامین،اعضای محترم شورای اداری ،مدیرعامل محترم و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران، شهردارمحترم و کارکنان شهرداری، شورای اسلامی شهر، بسیجیان عزیز، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان ،اصحاب رسانه و دیگر آحاد مردم در مراسم آغازین روز هفته دفاع مقدس که با نمایش اقتدار و شکوه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج همراه بود تقدیر و تشکر می نمایم. از خداوند منان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری این ناخدای کشتی نجات جهان اسلام حضرت امام خامنه ای دام ظله را  خواهانم .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها