نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مهر 1393 - 17:57
در یک دیدار تدارکاتی هندبال رقم خورد
پیروزی نفت و گاز گچساران بر هیات هندبال بهبهان
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در نخستین دیدار تدارکاتی خود توانست حریف بهبهانی را شکست دهد.

به گزارش آفتاب جنوب، این دیدار که عصر جمعه بین دو تیم هندبال نفت و گاز گچساران و هیئت هندبال بهبهان برگزاری شد در نهایت با نتیجه 35 بر 32 به سود نفتی های گچساران به پایان رسید.

 

سرپرست تیم هندبال نفت و گاز گچساران در این خصوص اظهارداشت: تیم هندبال نفت یک ماه است که تمرینات خود را در گچساران آغاز کرده و با جذب جند بازیکن جدید خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور آماده می کند.

 

مجید راستی پور افزود: در حال حاضر این تیم از شرایط روحی خوبی برخوردار است و در صورت حمایت مسئولان با انگیزه بالاتری در مسابقات لیگ راه پیدا خواهد کرد.

 

راستی پور با بیان اینکه براساس قرعه کشی انجام شده نخستین بازی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در لیگ برتر24 مهر مقابل صبای قم در گچساران خواهد بو د اظهارداشت: ساعت دقیق بازی تاکنون اعلام نشده است و با ارسال برنامه بازیها زمان بازی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی اظهار امیدواری تیم هندبال نفت و گاز گچساران در دومین سال حضور خود در لیگ برتر بتواند حضور درخشان تری نسبت به فصل گذشته داشته باشد.

لازم به ذکر است تسم هندبال نفت و گاز گچساران در فصل 92 نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد و توانست در جایگاه هفتم این رقابت ها قرار گیرد.

   
 
انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها