نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. شهريور 1393 - 23:49
فرماندار گچساران در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس ،هفته از خود گذشتگی جوانان غیور ایران زمین را تبریک گفت.

به گزارش آفتاب جنوب،در این پیام آمده است.

 

                     بسم رب الشهداء و الصدیقین

31 شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

 

جای جای دشت های سوزان جنوب و بلندی های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد. هم آنان که مرگ سرخ را برننگ سکوت، ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.

 

آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس ضرورتی اجتناب ناپذیر است که  تربیت انسانهای شایسته ، افزایش صبر و استقامت ، رسیدن به اوج عزت و اقتدار نظام و شناخت افراد خبیث و منافق از افراد مخلص و طیب از جمله ثمرات و دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.

 

آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس باید کاری کنیم که ارزشهای اسلامی در این هفته نمود بیشتری داشته باشد.

 

 اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاورمردي هاي همه شهيدان والامقام، رزمندگان و ايثارگران ، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شريف ایران اسلامی بخصوص مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان گچساران  علي الخصوص ايثارگران ، جانبازان و نيروهاي مسلح قهرمان را تحت توجهات حضرت ولي عصر (عجل الله تعالي فرجه الشريف) و در پرتو منويات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالي) مسئلت می‌نمایم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها