نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. شهريور 1393 - 21:01
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران گفت: در راستای ایجاد زمینه اشتغال در شهرستان، بازارچه گردشی در محل‌های مختلف گچساران راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب،مرتضی سجادپور ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات کارآفرینان و اشتغال گچساران که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: در راستای ایجاد زمینه‌های اشتغالزایی در شهرستان، کارگروه اشتغال شهرستان اقدام به شناسایی خریدهای مورد نیاز شرکت نفت این شهرستان در راستای سرمایه‌گذاری در این بخش کرده است.

 

وی یادآور شد: خریدهای مورد نیاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تاکنون از استان‌های همجوار خریداری و تامین می‌شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران افزود: راهکار پیشنهادی دیگر این گروه در بحث اشتغالزایی، تشکیل بازارچه گردشی در محل‌های مختلف شهر است.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) گچساران جهت پرداخت تسهیلات به طرح‌های تولیدی در بخش‌های مختلف اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: تشکیل جلسه پیرامون اشتغال زنان با کارشناسان و صاحب‌نظران در هفته آینده از دیگر برنامه‌های مصوب این کارگروه است.

 

سجادپور با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی پیرامون شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان عنوان کرد: این کارگروه با مسئولیت عادل امینی از کارآفرینان برتر شهرستان و سایر کارآفرینان و کارشناسان مدیریت خواهد شد.

 

وی تلاش در جهت فراهم کردن فرصت‌های شغلی پر بازده و دعوت از کارشناسان و متخصصان پیرامون اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان را راهکار دیگری در این راستا خواند و گفت: اجرای طرح‌های مشاغل خانگی به صورت خوشه‌ای در روستاها (هر روستا یک تولید) از دیگر مصوبات جلسه کارگروه اشتغال شهرستان است.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی اشتغال زنان، کمیته‌ای مرکب از ادارات صنعت، معدن و تجارت، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه‌ای، ارشاد و نماینده‌ای از بانک‌ها با محوریت کمیته امور بانوان فرمانداری تشکیل و اقدامات لازم صورت گرفت.

 

سجادپور با اشاره به استعدادهای موجود در روستاها عنوان کرد: بخشدار مرکزی گچساران با توجه به استعدادهای موجود در روستاها با طرح شعار هر روستا یک تولید با همکاری فنی و حرفه‌ای و صندوق مهر امام رضا (ع) زمینه اشتغال در روستاها را فراهم خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: روسای دانشگاه‌ها در این زمینه نسبت به همایش کارآفرینی در شهرستان با دعوت از کارآفرینان، فرهنگیان و اساتید متخصص اقدام خواهد کرد.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اگه اینکار عملی شود بسیاری از مشکلات اشتغال حل می شود

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها