نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. شهريور 1393 - 20:12
در طرح تشدید نظارت صورت می گیرد
برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی در بازار گچساران
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران از ادامه روند طرح تشدید نظارت بر بازار این شهرستان تا 20 مهرماه سال جاری خبر داد و گفت: واحدهای صنفی مختلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

رضا شریفی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و بالارفتن  تقاضای مردم برای خرید اقلام مورد نیاز،اظهارکرد:در همین راستا از ابتدای شهریور ماه جاری طرح تشدید نظارت بر بازار گچساران اجرایی و نظارت بر قیمت‌ها بیشتر شده است.

 

وی افزود: در این طرح، نظارت ویژه بر روند عرضه و فروش اقلام مربوط به مدارس و البسه مثل لوازم‌التحریر، کیف، کفش، مانتو و اقلامی نظیر این‌ها در دستور کار است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه گچساران یادآور شد: در مدت برگزاری این نمایشگاه استقبال خوبی از غرفه‌های مختلف شده است.

 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه افزون بر 100 غرفه متنوع در نظر گرفته شده که اجناس با تخفیف 10 الی 15 درصد عرضه شده است.

 

شریفی با بیان این‌که بسیاری از اقلام مورد نیاز مثل لوازم‌التحریر با برند ایرانی برای عرضه در بازار در اختیار واحدهای صنفی گذاشته شده است، از استقبال مطلوب مردم این شهرستان برای خرید لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی خبر داد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به این‌که ﮔﺸﺖ‌ھﺎی وﯾﮋه ﻣﺸﺘﺮک اتاق اصناف، اداره صنعت،‌ معدن و تجارت و ﺗﻌﺰیرات ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ادامه دارد، از مردم خواست تا هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و یا دیگر موارد تخلف اصناف را به شماره 124 اطلاع دهند.

 

شریفی از برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی در بازار گچساران خبر داد و گفت: واحدهای صنفی مختلف پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

 

وی یادآور شد: هیچ کمبودی در زمینه کالاهای مورد نیار در این فصل وجود ندارد و به اندازه کافی محصولات مورد نیاز به بازار تزریق شده است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

لطفا عکس ها را هم پخش کنید
اگه راست میگید ی سر به مغازه روبروی آتش نشانی لبنان بزنید که جنس 3500 رو میده 5000 تومن
آخرش به قوم و خویششاشون کار ندارند و 4 تا آدم بی کس را جریمه می کنند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها