نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1393 - 19:00
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران گفت: سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی طی هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

سیروس باوی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: تمام موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف حاصل جانفشانی‌ها و خون پاک شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دوران هشت‌ساله دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه شروع خودکفایی نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی نتیجه دفاع مقدس است، افزود: در هشت‌سال جنگ تحمیلی، کشور عراق به سرکردگی آمریکای جنایتکار در یک جنگ نابرابر به کشور ما حمله کرد.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با اشاره به موفقیت رزمندگان اسلام در عرصه‌های مختلف نظامی، تصریح کرد: پیروزی در هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر، مدیون رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) و  همت جوانان غیور کشورمان است که پیروزی حق بر باطل را به ارمغان داشت.

 

باوی با اشاره به برنامه‌های متنوع اجرایی در هفته دفاع مقدس توسط این نهاد، عنوان کرد: سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌های اجرایی در این هفته است.

 

وی بابیان اینکه جامعه هدف خانواده شهدا در گچساران یک ‌هزار و 200 نفر است، بیان کرد: از مجموع خانواده‌های جامعه هدف، جهت سرکشی و دیدار با 400 خانواده در هفته دولت دیدار و با 800 خانواده مابقی، طی هفته دفاع مقدس و بعد از آن دیدار می‌کنیم.

 

وی با اشاره به پراکنده شدن خانوادههای شهدا در استانهای مختلف کشور، ادامه داد: اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با تشکیل چهار اکیپ چهار نفره از ابتدای امسال تاکنون، اقدام به سرکشی و بررسی مشکلات خانواده شهدا نموده است.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران با تاکید بر اجرای برنامههای متناسب با شأن شهدا توسط ادارات و نهادهای گچساران، خاطرنشان کرد: ارزش و مقام شامخ شهدا و اهمیت والای خاطرات و افتخارآفرینیهای شهدا و جانبازان در هشت سال جنگ تحمیلی، لازم است که این هفته را با اجرای برنامههای متنوع گرامی بداریم و قدردان خون پاک شهدا و خانوادههای آنها باشیم.

 

باوی تبیین و معرفی دستاوردهای دفاع مقدس و همچنین اجرای برنامههای عمومی برای آحاد مردم در گچساران را از دیگر برنامههای اجرایی در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و متذکر شد: همه دستگاههای اجرایی باید به مناسبت این هفته که نشان از غرور و افتخارآفرینی کشورمان است با تمام امکانات و توان خود در اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

 

وی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری و بازخوانی گوشه‌ای از ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان در طول  جنگ تحمیلی جهت انتقال به نسل‌های جدید را از جمله اهداف مهم این هفته قلمداد کرد.

 

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران یادآور شد: آرامش و امنیت امروز کشورمان، حاصل هشت سال ایثارگری و رشادت شهدا و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها