نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1393 - 23:44
عضو شورای اسلامی دوگنبدان با اشاره بر ضرورت ایجاد دانشکده علوم پزشکی در این شهر گفت: گچساران با وجود داشتن موقعیت خوب و وجود چند بیمارستان، فاقد پزشکان متخصص بوده که برای تربیت این پزشکان به ‌ویژه در رشته‎های مختلف زنان نیازمند ایجاد یک دانشکده علوم پزشکی در این شهرستان هستیم.

به گزارش آفتاب جنوب،محمود اسدپور ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته درگچساران ضمن تشریح عملکرد یک‌ساله اعضای شورای اسلامی دوگنبدان اظهار کرد: دوگنبدان شهری ترانزیتی در بین سه استان مهم فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بوده که به علت شرایط خاص نفتی بسیار مورد توجه است.

 

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در گچساران ضروری است

 

وی افزود: اعضای شورای اسلامی دوگنبدان طی یک‌سال اخیر با تلاش و پیگیری‌های مکرر در راستای کارهای عمرانی و فرهنگی شهر از جمله تعریض بلوار دانشگاه، ایجاد میدان در ابتدای ورودی دانشگاه آزاد اسلامی، زیرسازی آسفالت مناطق رادک، سادات و بافت مرکزی شهر و ایجاد پیاده‌رو از ابتدای فلکه نرگس اقدام کرده‌اند.

 

عضو شورای اسلامی دوگنبدان با بیان اینکه بافت فرسوده این شهر به مساحت 164 هکتار معادل 130 مسکن از محله لبنان و سادات تا رادک دارای مشکلات بسیاری است، اضافه کرد: 40 درصد منازل بافت فرسوده دوگنبدان فاقد سند مالکیت است.

 

اسدپور تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی دوگنبدان جلسات متعددی با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، استاندار، فرماندار و مسئولان شهرستانی برگزار کردند و در خصوص مشکلات شهر و شهروندان به بحث و گفتوگو پرداختند که افتتاح فاضلاب منطقه 500 دستگاه این شهر از جمله مصوبات اجرا شده این جلسات بوده است.

 

وی ایجاد هشت چشمه حمام، سرویس بهداشتی و نمازخانه در نقاط مختلف شهر، جدولگذاری فاز یک و دو و سه نقاط مختلف شهر و ایجاد پارک محله‌ای در اکثر نقاط شهر را از دیگر عملکردهای اعضای شورای اسلامی دوگنبدان عنوان کرد و گفت: اجرای سیل‌بند در مناطق در معرض خطر شامل فاز اول و دو کوی رزمندگان و 108 دستگاه، کارکنان دولت فاز 6 تا 16 جنوبی و کارکنان از جاده پازنان تا کوچه یک جنوبی انجام شده است.

 

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در گچساران ضروری است

 

عضو شورای اسلامی دوگنبدان با اشاره به مشکلات حوزه دانشگاه در دوگنبدان تصریح کرد: با توجه به موقعیت مهم نفتی دوگنبدان، در حوزه دانشگاه‌ها نیاز به رشته‌های دانشگاهی متناسب با شهر احساس می‌شود که نیازمند همکاری مسئولان و روسای دانشگاهی در این زمینه هستیم.

 

اسدپور با اشاره به نبود بیمارستان سوختگی در گچساران از ایجاد هشت تخت بیمارستان سوختگی در این شهر خبر داد.

 

وی بابیان اینکه گچساران به دانشگاه پزشکی نیاز دارد، افزود: گچساران با وجود داشتن موقعیت خوب و وجود چند بیمارستان، فاقد پزشکان متخصص بوده که برای تربیت این پزشکان به ‌ویژه در رشتههای مختلف زنان نیازمند ایجاد یک دانشکده  علوم پزشکی در این شهرستان هستیم.

 

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی در گچساران ضروری است

 

عضو شورای اسلامی دوگنبدان با اشاره به اعتراضات مردم مبنی‌ بر نبود پزشکان زن در رشته‌های رادیولوژی و سونوگرافی خاطرنشان کرد: مردم گچساران به علت نبود پزشک زن در رشته‌های فوق‌الذکر به شهرهای اطراف مراجعه می‌کنند که این خود مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

میگم خدایی این کارهای که گفت ما اخر نفهمیدیم که چ کسی انجام میده هرکس میاد میگه این کار منه و.................

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها