نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1393 - 11:23
فرماندار گچساران گفت: تعامل و وحدت بین مسولان از جمله رموز موفقیت و راه‌های شناسایی حل مشکلات است که قطعا این امر و این روحیه خدمتگزاری در این استان و شهرستان حاکم و ملموس است.

به گزارش آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز مهندس دیودیده مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر فرماندار شهرستان گچساران در خصوص مسائل مختلف بحث و تبادل نظر کردند.

 

عبدالرحیم رحیمی، فرماندار گچساران در این نشست اظهار کرد: شهرستان گچساران به لحاظ قرار گرفتن در مسیر جنوب از شرایط ویژه‌ای نسبت به دیگر شهرستان‌های استان برخوردار است که امید است با همت هم و تلاش شبانه‌روزی در راستای توسعه این منطقه تلاش کنیم.

 

وی با تأکید بر تلاش بیشتر مدیران گچسارانی در راستای برطرف کردن نارسایی‌ها و کمبودها گفت: امسال با نامگذاری سال با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، اداره صنعت معدن و تجارت به دلیل ارتباط تنگاتنگ با وضعیت اقتصادی جامعه و سطح نظارت بر بازار رسالت سنگین‌تری در تحقیق منویات رهبر انقلاب دارد.

 

رحیمی مسئولیت و توفیق خدمتگذاری به مردم در هر سطح و حوزه کاری را فرصتی افتخارآمیز برای مسئولان دانست و بیان کرد: تعامل و وحدت بین مسولان از جمله رموز موفقیت و راه‌های شناسایی حل مشکلات است که قطعا این امر و این روحیه خدمتگزاری در این استان و شهرستان حاکم و ملموس است.

 

فرماندار گچساران ادامه داد: نظارت و بازرسی‌های اداره صنعت، معدن و تجارت نقش بسیار به سزایی در بهبود وضعیت روحی و روانی بازار همچنین کنترل و جلوگیری از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها دارد.

 

رحیمی عنوان کرد: با توجه به ادغام شدن این اداره، گستره وظایف اداره صنعت، معدن و تجارت افزایش یافته است.

 

وی خاطرنشان کرد: نظارت و کنترل در بازار گچساران توسط اداره صنعت، معدن و تجارت همچنین اتاق اصناف این شهرستان صورت می‌گیرد که این امر نقش مثبتی در کنترل بازار این شهرستان داشته است.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها