نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. شهريور 1393 - 18:41
جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ویژه‌ برنامه‌های هفته دفاع مقدس درگچساران با حضور مسئولان شهری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب،پیش از ظهر امروز نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور فرماندار گچساران ، فرمانده سپاه ناحیه گچساران و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

سرهنگ جهانگیر انصاری در حاشیه این نشست به حماسه‌آفرینی‌ها و ایثارگری‌های شهداء و رزمندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت:افتخار هشت سال دفاع مقدس کتابی پر بار از باورها و ارزش های والای انسانی و دینی است که می تواند زمینه ساز دمیدن روح شجاعت و شهامت در نسل های آینده کشور باشد.

 

وی افزود:هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد و خاطره دلاوریهای رزمندگان اسلام و یادآوری و مرور ارزش‌های نابی همچون اتحاد،  برادری ،  ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند تبارک و تعالی، دفاع از خاک و کیان مملکت اسلامی و راز و نیازهای خاضعانه در دل سنگرها و یاد شهیدان بزرگواری است که با نثار خون خود عاشقانه و خاضعانه به دفاع از میهن خود پرداختند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:حفظ و صیانت از هویت و شرف افتخاری است که هیچ ملتی آنرا فراموش نخواهد کرد و  امروز ما نیز در هر نقطه ای از این خاک که زندگی می کنیم ، مدیون شهیدان و شجاعت رزمندگان بزرگوار اسلام و خانواده‌های آن ها هستیم .

 

انصاری خاطرنشان شد:اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون  ایثار،فداکاری و رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه ما انقلابمان را در طول هشت سال دفاع مقدس صادر کردیم چرا که جنگ ارزش‌ها و جنگ حق و باطل بود، افزود: هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس بیان واقعیت‌ها و ارزش‌ها و همچنین نمایش قدرت و توان نظامی و انتظامی و نیر ارزیابی و انسجام بین نیروها است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:دفاع مقدس به دشمنان به ویژه استکبار جهانی نشان داد که ایرانیان با همه دنیا تفاوت دارند و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را بر جان و زندگی خود ترجیح می‌دهند.

 

انصاری ابراز کرد: در دوران دفاع مقدس به حول قوه الهی و با همت و غیرت رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک پاک میهن را تسلیم دشمنان نکردیم.

 

وی در ادامه با تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در گچساران ،تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده که با حضور حداکثری مردم و مسئولان به نحو مطلوبی اجراخواهند شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: رژه نیروهای مسلح، برگزاری صبحگاه مشترک، میدان تیر، ویزیت رایگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهداء، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهداء از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس است.

 

انصاری افزود: برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوعات مختلف و روز، اعزام اکیپ‌های پزشکی به روستاها و مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران، دیدار با امام جمعه، برگزاری مسابقه شعر دفاع مقدس، شب خاطره، برگزاری جلسات بصیرتی و تبیین عملیات‌های دفاع مقدس، فضاسازی و سنگربندی مدارس و ادارات از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گچساران است.

 

وی گفت: به تصویر کشیدن دوران هشت سال دفاع مقدس، بصیرت‌افزایی و تبیین آرمان‌های شهداء به ویژه برای نسل نوجوان و جوان از مسائل مهمی بوده که در اجرای برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه تصریح کرد: انتظار می‌رود همه ادارات و نهادها به ویژه مسئولان عضو این کارگروه، همکاری مطلوبی در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان  داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

جانم فدای رهبر.سلامتی مقام عظمای ولایت صلوات
شهدا را یاد کنیم حتی با یک صلوات
از برنامه های متنوع افتاب جنوب کمال تشکر را داریم
ممنون از این اطلاع زسانی گسترده
مراسم 31 شهریور باید هر سال بهتر و پورشورتر از سال قبل برگزار شود . پیشایش این روز بزرگ را خدمت مردم ولایت مدار گچساران تبریک عرض میکنم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها