نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1393 - 10:52
در یک دیدار تدارکاتی فوتبال
تیم نفت و گاز گچساران عقاب تهران را شکست داد
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در اردوی آماده سازی یک هفته ای تهران به سر می برد در یک دیدار تدارکاتی تیم عقاب تهران را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

به گزارش آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در اردوی آماده سازی یک هفته ای تهران به سر می برد در یک دیدار تدارکاتی تیم عقاب تهران را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

 

عباس چمنیان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در حاشیه این دیدار اظهارکرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته یک بازی تدارکاتی با تیم های لیگ برتر و دو بازی سبک را در این مدت در دستور کارداریم .

 

وی افزود: آمادگی تیم از لحاظ بدنی در وضعیت بسیار مطلوبی است و از لحاظ تاکتیکی برای حضور در مسابقات لیگ یک با افزایش تعداد بازی های تدارکاتی به آمادگی لازم خواهیم رسید.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در حال حاضر آرامش و تمرکز مهمترین نیاز بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای شروع یک فصل پرتنش خواهد بود.

 

چمنیان درادامه وضعیت اردوی آماده سازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در تهران را خوب ارزیابی کرد و افزود: در این اردو روزی یک جلسه تمرین و بازی انجام می دهیم و با برپایی کلاسهای توجیهی بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده می کنیم.

 

جمنیان همچنین از برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم فوتبال راه آهن تهران در روز دوشنبه خبرداد و افزود: در صورت قطعی شدن این دیدار ساعت و مکان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

ان شاء الله امسال به لیگ برتر صعود کنه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها